Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Raar

• Auteur

Goedemorgen Dames,

Raar, zit ik net uitgebreid een stukje te schrijven (typen) en verstuur ik het, is het nergens te bekennen.
    Sorry dus als er straks ineens 2 stukjes op staan.

Iets zit me de afgelopen dagen niet lekker. Ik heb echt van die vlagen misselijkheid en zuur. T boert me soms echt op. Moet ook echt nog niet denken aan een boterham, dan ga ik gewoon al kokhalzen.
    En gisteren had ik bij het afvegen (sorry klinkt niet echt smakelijk) een beetje roze achtig slijm.

Mijn NOD ligt rond de 27e. Deze maand heb ik voor het eerst Clomid gebruikt.

Herkent iemand dit??

Ik hoor t graag van jullie.

Liefs Flower

#2805172 Quote

Ik kan je helaas niet helpen met ervaringen want ik gebruik geen Clomid maar het klinkt allemaal wel verdacht veel naar een zwangerschap dus ik duim voor je!

Groetjes Aurora
    aurora.web-log.nl

#2805173 Quote

Wat is clomid???

#2805174 Quote

Hi,

Clomid zijn tabletjes om je eisprong op te wekken. Deze heb ik van de gynacoloog gekregen.

Groetjes Flower

#2805175 Quote

Hoi meid…ik heb geen idee…….laten we hopen dat het een teken is…….succes ermee

liefs sanne

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct