Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

loos alarm

• Auteur

Haai iedereen,

Effe hier komen janken… Twee dagen geleden een 2de vage streep op 'n test, vandaag de eerste tekenen van mijn ongi… Shit, shit, shit,… ik ben dit zo kotsbeu…
    Donderdag moest ik naar de gynaecoloog: en dan zit ik daar met mijn regels… Zou ik de afspraak moeten verezetten? Ik hoop dat jullie even tijd kunnen nemen om jullie gedacht te zeggen…
    Verdorie,… ik begin steeds maar meer te denken dat er echt iets met me is…
    Op naar ronde 12 dan maar,… maar ik heb het precies wel even gehad hoor…

Liefs,
    Erika

#2805185 Quote

Hoi erika

Wij zijn 14 rondes verder en ook naar de gynocoloog geweest… IK kan alleen maar zeggen gewoon gaan. Gooi alles er uit en laat naar jullie beide kijken. Wie zegt dat het aan jou ligt? mischien wel aan jullie allebei of aan je vriend of aan jou. Je weet het niet. Eerste gesprek is intake daarna bloedprikken als je ongi bent en kijken naar de groei van de eitjes (inwendige echo) en je vriend een sperma onderzoek. eindlijk weten wat er is geeft opluchting maar in ons geval ook een harde dreun. We moeten rond december ongeveer weer terug. Heel veel sterkte wel gaan hoor!!!

#2805177 Quote

Hi Erika,

Dit is gewoon K..nieuws. Ik kan heel goed begrijpen dat je enorm baalt. Het is gewoon niet leuk. En op zo'n moment valt ook je wereld in elkaar weer. Ik ken het gevoel helemaal.
    Omdat mijn ongi heel onregelmatig is, heb ik het geluk gehad dat ik al na ronde 6 naar de gyn kon. (zit nu in ronde 8).

Ik zou als ik jou was gewoon de afspraak door laten gaan. Je hebt er echt veel aan hoor. En ik weet wel dat ze toen bij mij onderzoeken hebben gedaan toen ik wel ongi was en niet ongi was. Schijnbaar konden ze dan dingen zien en met elkaar vergelijken.

Tevens moest ik bloed laten prikken als ik ongi was, omdat er dan een bepaald hormoon in je lichaam zit en dat moeten ze testen.

Dus ik zou toch gaan donderdag. Ga je alleen of gaat je partner mee??? (bij mij is hij meegegaan en dat vond ik erg fijn. Ook de gyn vond dat prettig omdat ze vast dingen aan hem kon vragen).

Je gevoel kan ik helemaal begrijpen, ik wou dat ik dat bij je weg kon halen.

Ik kan nu alleen voor je gaan duimen en duimen en duimen.
    Ik ga donderdag aan je denken.
    Laat even weten hoe het is geweest.

Een hele dikke knuffel Flower

#2805178 Quote

Hoi Flower,

Mijn vriend gaat mee, hij stelde het al zelf voor… de schat.
    Ik ben er gewoon niet goed van, die resem van emoties die je steeds moet doorstaan bij een tegenslag. Ik ben vrij positief ingesteld, maar toch, ik moet mezelf dan zo hard opkrikken… Je berichtje heeft me heel goed gedaan, mercikes,…

Liefs Erika

#2805179 Quote

Ook al ben je positief ingesteld, het is telkens weer een grote teleurstelling en dat doet pijn.
    Ik weet nog wel dat Ank (zit nu bij het Maartforum) me belde en zei dat ze zwanger is. Ik ben kei blij voor haar…. maar toch toen ik de telefoon neerlegde begon ik kei hard te huilen. Echt zo van: Waarom zij wel en ik niet. Stom natuurlijk dat je zo gaat denken, maar iets breekt er dan in je.
    Ik ben ook heel blij dat ik al zo vroeg terecht kon bij de gyn. Dat heeft me weer een heleboel vertrouwen gegeven.
    Mag ik vragen hoe oud je bent??
    Ik ben 26

#2805180 Quote

hai Erika
    ook ik weet goed hoe je je nu voelt.
    ik heb de laatste 4 maanden een positieve test en dan na een paar dagen wordt ik toch ongi. balen balen balen!!
    ik moet volgende week donderdag naar de gynaecoloog. ik zal voor je duimen.
    laat je effe weten hoe t is gegaan??
    ik denk aan je..
    groetjes eefje.

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2805181 Quote

Jeetje wat naar voor je meis.. Ik zou gewoon naar de gyn gaan want dan kan je meteen al je vragen stellen! En eefje, jij ook veel succes bij de gyn.. dat lijkt me echt k*t als je iedere keer positief test en het dan toch mis gaat.

Groetjes Aurora
    aurora.web-log.nl

#2805182 Quote

Ja hoor,

Ik ben er 30, word er 31 in januari… 't Is gewoon zo rot, ik ben al een van de laatste van de vriendinnen… en laatst kreeg ik van mijn schoonmoeder die goedbedoelde opmerking van 'ja, je bent eigenlijk al wel te oud…', sommige mensen kunnen je soms zo'n pijn doen… en ik sta er dan altijd met mijn mond vol tanden bij… (terwijl ik anders best wel een grote mond kan opzetten als ik dat wil…)…

Liefs,
    Erika

#2805183 Quote

Joekes Eefje,

Ik had het domme idee dat de volgende keer die streep enkel donkerder en donkerder zou worden… Ik zal jullie alleszins een relaas geven van bij de gynaecoloog,… ik had gewoon gehoopt dat het niet zover zou moeten komen,… stom natuurlijk.

Uiteraard wens ik jou volgende keer een positieve test toe die blijft…!!!

Liefs,
    Erika

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct