Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Bij de dokter geweest.

• Auteur

Hallo allemaal.
    Naar 7 maanden vond ik het wel eens tijd worden voor een dokter.
    temperaturen blijkt niet nodig te zijn. Ik heb netjes op tijd mijn nod dus heb ik een goeie eisprong. Naar een opbeurend praatje kreeg ik dan toch verwijskaart voor het ziekenhuis. Wachten tot een jaar vond ze onzin. (gelukkig maar) Afwachten dus.

De vakantie is voorbij dus weer aan het werk met iedere dag weer 24 kleine kinderen om me heen. We hebben een splinternieuwe slaapkamer met een heel luxe bed dus als het nu nog niet lukt….

Tot vlug, groetjes Oby

#2805193 Quote

hoi oby,ik heb ook een splinternieuwe slaapkamer,wat grappig zeg,gelukkig voor jou heb je een goede dokter,die je nu al doorstuurd,zit je teminste niet in die onzekerheid.de mijne stuurt mensen niet zo snel door,gelukkig heb ik ook een regelmatige cyclus,veel sucses gr manuela

#2805194 Quote

De onze stuurde pas door naar een jaar. Omdat er een bepaald aantal % dan wel zwanger is. Bij ons niet helaas… Mijn man blijkt verminderd vruchtbaar weer 3 maanden wachten om opnieuw te kijken of het is verandered want kwaliteit veranderd blijkbaar en het duurd 3 maanden voor dat zichtbaar is. Mooi dat je zo snel al wordt doorgestuurd weet je meteen of er wel of juist niks aan de hand is. 7 maanden is nog niet superlang in de medische wereld dan. Voor je zelf is elke maand een maand te veel succes bij de gynocoloog… DE eerste keer krijg je een intake mischien handig om te weten hoef je niet zo zenuwachtig te zijn.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct