Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Tja, wat nu??

• Auteur

Hoi iedereen,
    zoals ik eerder al had gezegd probeer ik al meer dan 2 jaar zwanger te worden. Dat is opzich al deprimerend, kregen we ook nog eens te horen dat het contract van mijn vriend niet wordt verlengd. Baby's kosten geld dus ik hoop niet dat hij lang werkeloos zal blijven want we hebben deze maand weer flink geklust en ik mag toch hopen dat het deze keer wel raak is.
    Groetjes Ikje.

#2805210 Quote

hoi hoi,wat vervelend zeg,als je zwanger bent is er echt wel een oplossing,ik hoop dat je vriend weer gauw werk hebt,en alles gebeurd om een rede,en het komt uiteindelijk,altijd weer goed,ik zat anderhalf jaar met het probleem dat mijn bedrijf failiet was,en had een vast contrackt,ik heb 2 maanden moeten wachten op me geld,en heb een koophuis,maar nu heb ik weer werk,dus zo zie je maar,rn het is toch allemaal weer goed gekomen gr manuela

#2805211 Quote

ik bedoel anderhalf jaar terug

#2805212 Quote

Hoi meid, alleen even een berichtje om je een hart onder de riem te steken. Ik hoop echt voor je dat de positieve draai bij jullie snel weer gaat komen.

Succes met alles..ennne…geef de moed niet op!

Liefs Marianne

#2805213 Quote

Hoi ! Mijn vriend verloor tot twee keer aan toe zijn baan toen onze dochter er al was. Gelukkig zijn we er altijd weer uitgekomen met mijn salaris en tijdelijk zijn uitkering. Kop op….je red het wel als je toch zwanger blijkt te zijn. Je wordt zo creatief met geld als het echt moet. XXX

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct