Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

.

• Auteur
  • BenB
    Bijdrager
    #10381716 Quote

Ik zit door een burn-out en het verlies van onze oudste twee kinderen al een hele tijd thuis. Inmiddels zijn we een prachtige dochter rijker. Onze wens was om snel voor nog een broertje of zusje te gaan. Ik voel me gelukkig weer zodanig goed dat ik weer kan gaan werken. Mijn man en ik hebben een goed gesprek gehad en besloten dat ik eerst een baan ga zoeken (lijkt inmiddels gevonden). Zo hebben we een stabielere financiële basis en dat vinden we allebei belangrijk. Hoewel er wel een wens is voor nog een kindje, zou het ook kunnen dat in de toekomst blijkt dat we compleet zijn zo. 

Bekijk dus wat jullie zelf belangrijk vinden. Wil je een stabiele (financiële) situatie of vinden jullie het goed zoals het nu is? Ik vrees dat we voorlopig nog wel met Corona zitten en dat het contract voor je vriend dus nog even op zich laat wachten.

Succes!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct