Hoi,
Ik denk niet dat ik hetzelfde heb, maar ik ben wel op dit moment overspannen en dus ook veel last van psychische klachten, zoals emotionele labiliteit, huilbuien, piekeren, futloosheid, maar ook hoofdpijn, vermoeidheid, (opnieuw) rugklachten en moeilijk slapen. Ik heb gevraagd aan mijn huisarts of het een depressie is, maar hij denkt dat het vooral een reactie is op alles wat mij het laatste jaar overkomen is. (ik heb hier al veel over geschreven op dit forum, maar als je geinteresseerd bent, kan ik het nog een keer op een rijtje zetten)
Ik kan (gelukkig) ook heel goed van mijn kleintje genieten, maar er zijn echt momenten geweest dat ik de zorg echt niet aankon. Dat was erg zwaar, ook emotioneel, al zegt iedereen dat ze het begrijpen (
). Ik hoop dat ik er ook niet al te lang last van heb, want ik zit al vanaf oktober 2006 thuis in de ziektewet… Pffff, nooit gedacht dat zwanger zijn en kind krijgen zo'n impact op mijn leven en gezondheid zou hebben.
Heel veel sterkte en laat maar weten als nog iets meer van mijn ervaringen wilt horen. Of zelf nog het een en ander kwijt wil!
Groetjes, Karin
Mama van Christian (17 weken)