Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1058752 Half Potje Groente

• Auteur

hallo,
    marijn krijgt vanavond voor het eerst groente en heb een potje worteltjes voor hem gekocht.
    nu denk ik dat hij zo'n heel potje niet op eet en vroeg me af of je ook de helft kan warm maken en dan gewoon in een schaaltje ipv het hele potje in de magnetron.
    anders moet ik de helft weggooien en vind dat ook weer zonde.
    ben benieuwd of hij het lust want potjes fruit spuugt hij weer uit hij vind mamma's prakjes veel lekkerder hahahaah.
    groetjes henny

#3836267 Quote

Ja als hij niet een heel potje op kan kun je er wat uitscheppen op bordje en zo de magnetron in! Potjes kun je 48 uur in koelkast bewaren dan…. Opgewarmde en koud geworden moet je weggooien…

Ik heb de 6 maanden potje die joshua in 3 keer eet…

grt suuz

#3836268 Quote

Ja, hoor. het potje gaat hier ook de koelkast in en dan de volgende dag krijgt Laura de andere helft! Gaat prima. 30 seconden in de magnetron en je hebt een warme hap.

Groetjes Ilona

#3836269 Quote

Succes met het eerste potje. Ik heb Britt ook eerst een paar hapjes gegeven om te laten wennen. Bruine bonen met appelmoes was het, maar het ging erin als pap…. volgende dag worteltjes. Die spuugde madam uit…. Ik moet haar ook in de houtgreep nemen, anders dan gaan die handen in de mond, in het bakje, pakt ze de lepel af en ga zo maar door. Dan zitten we allebei helemaal onder… hihi

#3836270 Quote

Tegelijk

#3836273 Quote

hihi yep!

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen