Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1058754 Vanaf Welke Leeftijd Fruit En Groente

• Auteur

Hallo mama's

Levi is bijna 4 maand en krijgt nu een weekje fruit, hij vind het heerlijk en eet ook zonder moeite een potje leeg! Nu heb ik ook wel groente voor 4 maand in huis maar vraag me af of het niet gelijk te veel is fruit EN groente?? Hij krijgt naast het fruit nog 4 flessen 210cc.

Groetjes Anne
    Troste mama van Levi ( 9april 2007)

O ja, willen jullie misschien  stemmen op mijn neefje Sem   stem hier

#3836308 Quote

hoi anne

wij zijn met potjes begonnen toen brian ongeveer 3,5 maand was.
    we hebben gelijk fruit en groenten gedaan.maar hij krijgt wel van allebei een half potje per dag.en zo bouwen wij dat op.
    verder krijgt hij 4 flessen.hij krijgt 3 flessen van 200cc,en de laatste fles is met pap,dan doen we 210cc water en 7 scheppen voeding en dan 3/4 schepjes pap.

groetjes kim

#3836310 Quote

Hoi Anne, ik ben ook begonnen met fruit en na een week wilde Sophie haar fles van 18 uur niet meer. Toen hebben we een half potje bloemkool gegeven, nou smullen joh. De dag erna een heel potje bloemkool en nu eet ze dus fruit en groente. Na haar fruithap van 10 uur krijgt ze sinds vandaag diksap en na de groentehap krijgt ze de fles toe. Daarvan drinkt ze dan naar behoefte. Soms 80 ml en zoals vandaag 160 ml.

Sophie is van 25-02-07

Hoop dat je hier wat aan hebt. Ze krijgt dus 3 volle flessen en een deel van de 4de. Meer flessen krijg ik er niet meer in.

Groetjes, Anne

#3836331 Quote

waar je je zelf lekker bij voelt, en of je kindje eraan toe is
    mn eerste had koemelkallergie
    dus jens mocht pas vanaf 6 mnd, maar……
    hij krijgt al fruit vanaf 4.5 mnd
    en groente vanaf 5 mnd

#3836337 Quote

ik gaf joshua al vanaf 4 maanden beide toen nog half potje per keer… met fruit begon ik met 2,5 maand en groente 3,5 maand..

grt suuz mv joshua 8-2-07

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen