Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1058760 Hoeveel Rijstebloem Gebruiken Jullie

• Auteur

hallo,
    marijn krijgt nu ongeveer sinds 2 weken 1 eetlepel rijstebloem in de laatste fles.
    maar de laatste dagen is het weer gillen na de laatste fles.
    nou mag hij wel wat meer rijstebloem, volgens het pak 2 a 3 eetlepels maar het lijkt me zoveel wat hij dan krijgt.
    hij krijgt 4 flessen van 210 water en 7 schepjes voeding en groente en fruit.
    het is een klein hogerlapje hahahaha want hij wil altijd wel meer.
    hoeveel rijstebloem doen jullie in de fles?
    marijn is 4 en een halve maand.
    groetjes henny

#3836350 Quote

ik doe het volgens de verpakking dus 3 schepjes rijstebloem (vanille) in de fles van 210cc……

#3836353 Quote

doe je dan voedingschepjes of eetlepels?

#3836354 Quote

ik doe voedingsschepjes …..en gaat al maanden goed hoor maar kweet niet precies of dat de bedoeling is ik zal ff op het pak kijken ben er zo weer

#3836357 Quote

Rowan krijgt ook 4 flessen en ik doe bij de laatste fles 3 schepjes (gele nutrilonschepje) rijstebloem erbij.

#3836358 Quote

ooowjaa weet het weer staat eetlepel op maar ik heb dat uitgemeten en kwam dan ook op een voedings lepeltje uit dus dat maakt niet zoveel uit welke lepel je gebruikt

#3836360 Quote

okeee bedankt dan ga ik vanaf morgen ook maar eens 3 schepjes proberen kijken of meneertje dan zat is hahaha.
    groetjes henny

#3836364 Quote

ik gaf ook vanaf 4 mnd 3 nuti schepjes
    nu al een tijdje niks meer, jens slaapt er korter op
    en kan er slecht van poepen

#3836365 Quote

ik niks want hij lust het niet, nu heb ik bambix groeipap die vind hij wel lekker (vanaf 6 maanden)

grt suuz mv joshua 8-2-07

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen