Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1058762 Annemiek

• Auteur

euuu ken je niet alvast verklappen wat je thema word????…niet kruipen he want dan win je zeer zeker zelf en alleen whahhahah

ben zooo nieuwschierig mn camera ligt startklaar

#3836684 Quote

Yeahhhhh pagina 10… nu kunnen we deze sluiten

#3836369 Quote

Ik was al aan het wachten wie dit als eerste zou vragen. Maar helaas zal ik je nog even teleur moeten stellen en je in spanning laten. Morgen weten jullie het.
    Ik heb er zoveel plezier in als ik merk hoe dat iedereen meedoet. Super vind ik dat.
    Hier thuis hebben wij een fototic. We zitten nu op meer dan 4000 foto's in nog geen 5 maanden.
    Maarre ik kan je verklappen dat het niets met kruipen te maken heeft.

Groetjes,

Annemiek

#3836372 Quote

En de eerste stap? Mag het ajb de eerste stap zijn? Het liefste los! Offe op het potje! Ook een leuke (oeps, moet nog een potje kopen).

#3836373 Quote

whahahhahha ok kreeg namelijk al te horen dat ik een aagje ben;-) maar ik w8 geduldig mee af ……….ooo ook al zoveel en ieloon ook al die bulkt ook al van de fotos wij hebben er denk ik nu ongeveer zon 350 ……..dus aan jullie kan ik al niet tippen
    ……….maar je maakt het wel spannend zo hoor

#3836374 Quote

doe dan het potje maar want die heb ik alwel 😉 of nogsteeds

#3836376 Quote

haha, gelukkig want dat zou valsspelen zijn! Maar hopelijk ook niets met hapjes ofzo, want die krijgt yanick nog niet. En ach wat, anders begin ik daar gewoon een weekje eerder mee

#3836377 Quote

Haha, alles om de wedstrijd te winnen

#3836378 Quote

ja, tuurlijk. Maar euhh, doet laura al stapjes dan

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen