Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1058769 Vonden Jullie Het Ook Zo Moeilijk

• Auteur

Nu ik al gestemd heb, weet ik nog niet zeker of ik het wel goed gedaan heb! Poehoe, wat moeilijk om drie kindjes uit de grote hoop te kiezen, zeg! Op naar de volgende stemronde! Annemiek, dit was wel een errug leuk idee van je. Iedereen heeft ook leuk meegedaan. Ik denk dat we met z'n allen heel benieuwd zijn.

Groetjes Ilona

#3836717 Quote

Ik kijk gewoon niet meer naar de foto's! En ook jij krijgt nog stemmen, ik weet het zeker!

#3836718 Quote

Jaaa, vinnik ook! Ik heb expres heel snel gekozen. Ben alle foto's afgegaan en heb  er met pijn en moeite 9 genoteerd.   Uit die 9 heb ik er willekeurig 3 gekozen, haha. Ik vind het ook een leuk idee en leuk dat iedereen zo leuk meedoet. Maar oh wat moeilijk kiezen zeg! Echt alle kindjes zijn gewoon even leuk.
    En ook yanick heeft nog geen stem hoor, boehoe   , maar hij blijft toch de mooiste voor mij

en nu ga ik snel weer verder werken!

#3836721 Quote

inderdaad moeilijk.

wel heel leuk om te lezen dat mijn berendje al wat stemmen heeft! Maar wat zitten er mooie foto's bij. Ik heb zelf ienemienemutte gedaan om mijn top 10 in te korten naar een top 3

De afvallers, oftewel hadden ook in de top 3 kunnen zitten,  waren onder andere (even uit mijn hoofd): twee aapjes, naomi onder de douce, seny met eendje, superwomen, me and my dog, kindje dat slaapt onder blauwe dekentjes etc..)

#3836723 Quote

Hihi, de nummers 2 en 3 waren bij mij ook geprikt uit meerdere kindjes, hoor! Alleen de nummer 1 wist ik zeker!

#3836727 Quote

Mijn nr.1 wist ik ook meteen. Ik vond het gewoon een erg mooie foto.

Yes yes, Nick heeft 1 stem ( en niet die van mij ).

#3836737 Quote
    quote: monique1977 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-08-2007 10:17:45'));

Mijn nr.1 wist ik ook meteen. Ik vond het gewoon een erg mooie foto.

Yes yes, Nick heeft 1 stem ( en niet die van mij ).

Dat is ook echt een superfoto!

#3836745 Quote

joepie!!! Wij hebben ook een stem! Ik wilde net mijn beklag gaan doen dat yanick nog geen stem had gekregen, haha (en vooral bevestiging zoeken dat hij echt wel een leuk ventje is). Maar serieus, mijn baas is hier niet blij mee,  zit elke 10 minuten te kijken of er nog  iemand gestemd heeft, haha!  

#3836747 Quote

Moeilijk, moeilijk het was zwaar….. ik maak nog liever een tentamen hahahahha kon echt niet kiezen….er zijn wel al een aantal kopliggers…spannend!!

Jippie Jadey heeft ook 2 stemmen… ben erg benieuwd wat de uitslag wordt en naar het nieuwe thema. het fototoestel staat al op de oplader.

gr tammy

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen