Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1058772 Wanneer Uit

• Auteur

de kinderwagenbak ??
    Met hoeveel weken/maanden of met welke reden ??

#3836981 Quote

hoi,hoi,

Evi ligt sinds een week niet meer in de kinderwagenbak. Ze past er nog wel in, maar ze vindt het echt niet meer leuk. Ze ziet dan te weinig!
    En nu vindt ze het geweldig om zo rond te kunnen kijken.
    O ja Evi is volgende week 7 maanden.

groetjes Sonja

#3836765 Quote

Wat bedoel je eigenlijk????? Gr. Marie-José

#3836767 Quote

Hallo

Meike is nu bijna 6 maanden maar past nog aardig goed in de bak van de kinderwagen dus laat ik haar er ook nog even in
    Is wel makkelijk daar ze als we weg gaan er ook nog steeds goed in slaapt
    Als ze nog wat groter is zullen we hem om bouwen
    Groetjes Monique

#3836796 Quote

Jarno vindt het even leuk in de kinderwagenbak, maar niet te lang meer, maar de buggy zakt 'ie weg!! Dilemma……

#3836799 Quote

Britt is al een hele tijd uit de 'bak' (hihi). Mijn schoonmoeder (waar ze elke maandag is) legt ze nog wel in haar eigen reiswieg, maar dat vindt Britt helemaal niet leuk.
    Ik heb de maxicosi op de kinderwagen. Daar heb je van die speciale opzetstukken voor. De buggy/wandelwagen is nog net iets te groot voor haar.

#3836802 Quote

hallo,
    ik wil marijn nog zo lang mogelijk in de bak houden maar tot 6 maanden gaat hij niet redden.
    het word nu al krap en hij is nog maar 4 en een halve maand.
    groetjes henny

#3836890 Quote

Met 22 weken, Christian was te lang, paste letterlijk niet meer. Voetjes lagen weleens buitenboord als hij wakker was en enthousiast lag te trappelen…

#3836905 Quote

senna was met 4,5 maand uit de bak. hij vond het gewoon echt niet meer leuk in de bak. op het begin vond ik hem eigenlijk wel te klein ervoor hoor. hij verdween helemaal in de wandelwagen. maar hij vindt het veel leuker zo!
    zo kan hij tenminste alles zien, want stel je voor dat je iets mist…..

liefs marijke

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen