Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1058776 Joepie Zomer

• Auteur

Hoi,

hier in Bergen op Zoom (noord-brabant) is het fantastisch weer!!! We hebben al de hele ochtend buiten gezeten: dochter in de zanbak en op de glijbaan, zoon in de wipstoel en mama zat te genieten van die twee!
    Dochter   van 2 jaar en 4 maanden met blote billen: misschien lukt het wel om  haar nu zindelijk te krijgen. Ze heeft vnamorgen in ieder geval 4  keer  een kleine boodschap en 1 keer een grote boodschap op de pot gedaan! Hoera!

Hoe is het weer in de rest van  Nederland?

groetjes,
    Kiki  

#3836819 Quote

Ik ben ook aan het werk… maar als ik uit het raam kijk, dan ziet het er heel mooi uit in Den Haag… Hier binnen is het overigens veel te koud met die airco…
    Morgen is mijn vrije dag en dan geeft 'pietje' niet zulk mooi weer op.
    MJ

#3836781 Quote

Hier in Capelle aan den ijssel ook heerlijk, vanmorgen naar het cb geweest (9.30) prikjes gehaald boehoe, blijft verschrikkelijk daarna terug naar huis heerlijk in het zonnetje buiten gewandeld (10.15) heerlijk warm met een strak blauwe lucht…
    SUPER.

gr tammy

#3836783 Quote

Hier schijnt de zon en is het lekker!

Groetjes Ilona

#3836784 Quote

ook hier in montfoort, heeeeerlijk weertje
    vanmorgen al lekker gewandeld, straks naar een kennis
    dochter van ruim 3 spelen, en ik en jens lekker zitten hihihi
    blijft het zo?????

groetjes riana

#3836785 Quote

hier in oud gastel ( noord brabant) ook heerlijk weer. Het hooi ligt te drogen op het land en knispert onder je voeten   en dochterlief gaat nu lekker zwemmen.
    Pappa is met zoon danny naar de dokter, die heeft last van   zijn oortjes

groetjes irene

#3836788 Quote

Soory, hier is in Bottrop, bij Duisburg in de buurt en wij hebben eigenlijk de hele week op zondag na mooi weer gehad (we zaten toen in Basel).

#3836789 Quote
       vr za zo ma di
    Dagtemperatuur 20 °C 22 °C 24 °C 24 °C 24 °C
    Nachttemperatuur 10 °C 12 °C 14 °C 15 °C 15 °C
    Windrichting NW N ONO NO NO
    Windkracht
    landinwaarts
    3Bft 2Bft 2Bft 3Bft 3Bft
    Windkracht
    aan de kust
    5Bft 4Bft 4Bft 5Bft 5Bft
    Neerslag 0mm 0mm 0mm 0,5mm 1mm

volgens Pietje

#3836790 Quote

Hier in Nieuwerkerk aan den ijssel ook lekker weer.
    Krijg zo de zo op mijn tuin tot vanavond.
    Eerst even mijn huisje gedaan vanochtend. maar telkens wordt ik naar de computer getrokken, raar hoor!
    Vanmiddag gaat ie uit en dan genieten van de zon.

Groetjes Rianne, mama van Thijs

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen