Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1058782 Hoe Is Het Weer Bij Jullie

• Auteur

hier is het echt heerlijk in de schaduw is het zelfs 26 graden geweest, tijd voor zijn eerste badje dus!!!!

#3836863 Quote

ja, het is echt een monstertje, hij word komende vrijdag pas 4 maandjes!!!!!

het rare is alleen volgens mij vergeet hij soms dat hij kan kruipen, soms doet hij het een dag of 2 3 niet, is is dan erg gefrustreerd en zet het een hele dag op een brullen, dan ontdekt hij het weer en is hij weer rustig……..

#3836864 Quote

ongelooflijk zoo knap zeg wat heb ik dan een luiedonder van een zoon whahhaha als ik de andere allemaal zie en hoor wat ze doen Renzo heeft zowat heel de middag liggen slapen dus heeft totaal niet van de zon kunnen genieten …..doen we dan morgen wel

oei oei wat knap zeg

#3836914 Quote

senna vindt het ook heerlijk…..

jeetje wat is ie snel zeg!! mooi om te zien!!

liefs marijke

#3836918 Quote

Oooo zo leuk die badjes, moet er toch maar eens een kopen voor aan dek!

#3836919 Quote

hoi anne fien,
    wat een leuke foto en wat knap dat ie al kan kruipen jeetje zeg joany is nu bijna 6 maandjes en die doet echt nog niets wat erop lijkt hihi.

groetjes,
    marike

#3836928 Quote

Het ziet er heerlijk uit, moet ook maar eens een badje gaan aanschaffen…..

Groetjes monique

#3836931 Quote

hoi marijke,

dat is inderdada wel slim met dat nijntje ding, die heb ik ook nog op zolder liggen maar dacht er niets aan te hebben, heb net vandaag een badje voor die kleine gehaald, kan dat nijntje ding mooi naar oma.

dat ding waar jou kleine in zit, heb ik ook bij prenatal gehaald, ik gebruikte hem alleen in het gewone bad, dat was geen sucses want hij (mijn ventje) is te ligt en drijft eruit, en komt dan met zijn koppie onder, maar met zo'n klein laagje water kan het mooi!

handig zeg foto's zo doe je nog eens ideeen op.

#3836940 Quote

ja goed he? ik zocht mijn badje (dacht dat ik er een had maar dat was niet zo) en toen vondt ik dit ding.
    en dat groene ding waar hij in zit gebruik ik ook niet in het gewone bad, maar voor dit vondt ik het wel handig…

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen