Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1058789 Nog Aan Keer Reclame

• Auteur

http://groups.msn.com/mamasfebruari2007

Iedereen is van harte welkom! Het is besloten, dus geen meelezers of fakers, een hoop leuke extra mogelijkheden zoals je eigen fotoalbum, groei- en verjaardagslijsten enzovoort. Er zijn nu 23 dames lid, maar een verdubbeling of verdriedubbeling is ook leuk!

groetjes Dionne

#3837304 Quote

Even omhoog

#3837370 Quote

en het is kei gezellig!!!

#3837376 Quote

Mag ik zo nieuwsgierig zijn wie er van hier  allemaal op zitten. Met hun naam van hier dan zeg maar….

#3837627 Quote

Hoi!
    Bovenstaande dames en dus nog 20 anderen, al reageert niet iedereen actief. Misschien kunnen de desbetreffende dames het hier zelf kenbaar maken? Ik weet nl niet meer precies welke jg forum naam bij welke msn forum naam hoort….
    Hopelijk tot ziens!

groetjes Dionne

#3837953 Quote

Hoi Mam van Laura en Ruben,

Het klopt dat het in eerste instantie gericht is op moeder die bevallen/uitgerekend waren in februari. Nu kun je (als je dat was) ook al wel bevallen zijn in de 2e week van januari of de 3e week van maart. (Ik schrijf zelf ook al weer 3 jaar op het november 2004 forum, terwijl mijn oudste door zijn vroege geboorte toch echt een oktoberkindje is geworden.)Maar goed, ik doelde meer op het oude clubje van het februariforum. Dat was namelijk heel gezellig, maar is volledig uiteengevallen.
    Nu het wel gezellig is, maar ook nog wel gezelliger kan, heb ik nog een keer reclame gemaakt. En nee, ik heb het forum dus niet specifiek opgericht voor aprilmoeders. Dat je niet welkom bent, heb je mij niet horen zeggen.

groetjes Dionne

#3837641 Quote

hoi ik heb me net aangemeld maar nu lees ik dat het alleen voor feb moeders zijn en mijn mannetje is van 29 jan. wel uitgerekend in feb maar dat telt zeker niet he?

groetjes   diana mama van jordy

#3837645 Quote

Hallo

Volgens mij is het niet zo precies (meer). het ging er om dat het midner druk zou zijn dan hier als ik het me goed herinner. Overigens ben ik ook daar te vinden, maar toch nog meer hier. Dit is het 'hoofdforum' en als ik tijd over heb (hahahaha, goeie grap) kijk ik daar nog.

groetjes
    Rosanne

#3837657 Quote

Februari en daaromtrent. Januari, maart kan ook toch! Groetjes Dionne

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen