Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1058798 Welke Fles Gebruiken Jullie

• Auteur

Wij gebruikten altijd de flessen van difrax, maar sinds gisteren zijn we over gestapt op de flessen van dr brown. We zijn hier erg tevreden over. Ze schijnen erg goed te helpen bij kindjes met krampjes, middenoor ontsteking en ook voor kindjes met een reflux zijn ze geweldig. Ik heb dezen fles ook op aanraden van sabine hier van het forum gehaald en moet zeggen sabine echt een super tip!!!!Heel erg bedankt!!!!

Groetjes liekje
    mama van Joy en Reana

#3837507 Quote

hier de nieuwe difrax ligt heerlijk in de hand, alleen door de scheve bovenkant is het af en toe een beetje knoeien met het melk poeder erin doen, vooral als je maar even een hand hebt.

ik zou niet weten of dit de beste fles voor hem is, ik heb deze toen gekocht en hij gaat leeg, dus vandaar at ik niets anders probeer

#3837025 Quote

wij gebruiken gewone hema-flesjes. Groetjes,
    Pauline

#3837029 Quote

wij gebruiken difrax, jens wil niks anders!

#3837046 Quote

whahahaha jij bent lekker bezig he…hier alleen difrax..

gr tammy

#3837074 Quote

wij gebruiken ook avent.
    groetjes henny

#3837096 Quote

hier ook avent flessen.

groetjes irene

#3837101 Quote

Wij hadden eerst de B-free fles, maar dat werkte niet dus nu zijn we aan de difrax en dat gaat goed

Groetjes Monique

#3837160 Quote

Avent

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen