Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1058799 Wat Voor Fopspeen Gebruiken Jullie

• Auteur

Hihi het lijkt zo zachjtes aan wel of ik een enquete aan het houden ben, maar ben gewoon beetje nieuwsgierig naar iedreen zijn ervaring en kijk of ik mischien via jullie nog aan goede tips of ideen kom haha. Maar goed wat voor fopspeen gebruiken jullie??
    Wij haden eerst de dental van Bibi, maar hebben nu die schattige vlinderspeen van difrax.
    Mijn meissie tuttert gelukkig niet mee vaak, en grijpt tegenwoordig steeds vaker haar duimpje. Maar als ze gaat slapen dan wil ze toch graag eventjes op haar tutje sabbelen hihi.

Groetjes liekje
    mama van Joy en Reana

#3837390 Quote

bibi hier met I love Mama…hihihi
    ik heb ook een met van difrax, die werkt ook goed en eentje van mam met zo'n grote knop….die ligt in haar bed, ik hoop dan dat ze hem steeds zelf in de mond kan doen!

#3837031 Quote

mooie naam heeft je kindje reana, klinkt als mijn naam

wij hebben hier de spenen van bibi!

#3837041 Quote

Hoi meiden

Wij hebben hier zon beetje alle verkrijgbare spenen gehad
    We zijn begonnen met bibi, maar die tufde Jesse er altijd gelijk uit
    Toen die van difrax, maar daar kwam zn onderlip altijd tussendoor…..geen gezicht
    en erop zuigen ging ook niet echt jofel
    Uiteindelijk zijn we weer terug bij de bibi, maar meneer heeft merendeels lekker zn duimpje, alleen als hij erg overstuur is dan is een speentje erg makkelijk, want zn duimpje schiet er dan elke keer weer uit

Groetjes Xennah

#3837043 Quote

de difrax, bibi en avant zijn hier populair

gr tammy

#3837073 Quote

marijn is nooit zo gek op speentjes geweest en heeft ze nu ook niet meer maar ik had altijd van bibi omdat die uit de blijedoos kwamen hahahahahaha.
    maar hij heeft nu liever z'n duimpje en nu de bijtring want meneer krijgt last van tandjes.
    groetjes henny

#3837076 Quote

Wij hebben die van Avent.
    Alleen die voor Anti-Allergie.

Omdat Tessa eerst een flink rode mond kreeg door haar eerste speen.
    Toen overgegaan op Anti-allergie van Avent.. en dat is helemaal top.
    Die kun je aan 2 kanten zuigen

#3837106 Quote

hier was eerst bibi nu difrax

#3837153 Quote

Hoi,

hier geen speen, Stijn wil niets in zijn mond waar geen eten uit komt! Behalve zijn eigen vingers, haha!
    Zijn zus wel 2 jaar en 4 maanden) , die heeft de speen van difrax!

groetjes,
    Kiki

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen