Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1058803 Hier Zijn De Fotoaposs

• Auteur

was ook effe puzzelen maar gelukt.
    kan het zijn dat ik je foto al ergens heb gezien (meetyoumessenger)????

groetjes,
    marike

#3837154 Quote

Doe je ook even stemmen dan?? volgens mij werkt het voor jou nu ook al redelijk verslavend??? hihi

#3837082 Quote

even voor de duidelijkheid:
    dit is het meisje van Tessa ik zette even haar foto's erop maar was dat vergeten erbij te zetten
    groetjes,
    marike

#3837084 Quote

He bah… nog meer concurrentie voor de volgende fotowedstrijd .

#3837085 Quote

Dat had ik wel begrepen….  Ik had het dan ook tegen hun

#3837086 Quote

jaja,,, dat is haar dan, samen met haar vader.

Thanx voor het plaatsen.
    Dus als ik het op photobooked zet, dan hoef ik alleen maar de link te copieren en die hier te plaatsen zonder iets anders te doen?

BTW: Hoe kan ik ons inschrijven voor de fotowedstrijd??

#3837088 Quote

En nee,, je kunt ze nergens anders gezien hebben

#3837089 Quote

Via http://www.imageshack.com kan het ook zonder inschrijven. Gewoon je foto uploaden en hier plaatsen.

en even over die fotowedstrijd. Annemiek zal wel een nieuwe topic maken volgende week waarin je gewoon je foto kan plaatsen. Je kan trouwens nog stemmen voor deze maand (zie topic de vernieuwde fotowedstrijd en stemmen fotowedstrijd juli)

Succes, Ilona

#3837090 Quote

Hallo, ik bemoei me er even mee mag dat?? Ik kreeg hier de tip om photobucket.com te gebruiken voor het plaatsen van foto's….heb me daar aangemeld en dan kun je dus foto's uploaden van je pc. Die komen daar in een soort album en dan even erop klikken, rechtermuisknop, kopieren en hier in een nieuw bericht plakken.
    Is volgens mij hetzelfde als wat Marike25 doet maar dan bij een andere site

Succes,           Monique

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen