Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1058810 Is Er Iemand Alweer Begonnen Met Roken

• Auteur

nou ik dus wel moet heel eerlijk bekenen dat toen ik hoorde   dat ik ingeleid zou worden binnen een uur dat ik toen al een sigaretje gerookt heb

toen heb ik2 maanden niet gerookt en daarna de smoes alleen op fesje nou ik rook gewoon weer als vaouds
    het rare is alleen heb al een paar keer geprobeerd te stoppen maar nu lukt het de eerste 24 uur niet eens meer en als ik zwanger was ging het wel

dus ik ben weer een roker

alleen er mag bij ons abolsut niet binnen gerookt worden dus
    in de avond rook ik een stuk minder

ben teveel met het forum bezig kan ik niet effe na buiten gaan hihihihi

groetjes mariella

#3837367 Quote

Ik rookte tijdens de zwangerschap 1  a 2 sigaretjes per dag, na de bevalling ben ik een paar weken gestopt geweest, maar na een hele moeilijke dag met mn kleintje heb ik aan mijn man een sigaretje gevraagd en sinds die dag ben ik weer verkocht. Alleen thuis, buiten onder het afdak als Emma op bed ligt

Groetjes Monique

#3837206 Quote

Ik   ben een tijdje gestopt geweest na de bevalling dankzij mijn schoonmoeder (ze stonk!!!) en ben daarna ook weer begonnen dankzij haar (k**wijf!!!) maar een stuk minder. In ieder geval wordt er binnen niet gerookt..
    Groetjes Carla

#3837275 Quote

Ik als man rook ook nog steeds
    ja sorry ga me er toch even mee bemoeien LoL.

Alleen ik moet elke keer naar buiten toe, wat ik totaal niet erg vind mdat ik dan vele malen minder rook.

Mijn vriendin rookte overigens niet.

#3837277 Quote

ik rook in mijn dromen al wel weer…wat zou dat nou betekenen he

#3837280 Quote

ja ja hier ook weer een roker ik ben 18 augustus de dag dat ik de zwangerschapstest deed gelijk gestopt tot 10 weken na de bevalling dus echt lang gestopt maar door stress enzzz ben ik weer gaan roken.ook hier roken we allebei maar abslouut  niet binnen.ik rook niet veel meer gewoon af en toe.

liefs tara

#3837285 Quote

Euh.. ik eh.. kon niet zo goed stoppen toen ik zwanger was en toen verdronk mijn hond ook nog eens! Sindsdien rook ik weer, maar niet bij Laura!

#3837307 Quote

Ik rook ook nog steeds. Tijdens de zwangerschap( toen ik er achterkwam bij 22 weken en 3 dagen)  ben ik terug gegaan van een pakje per dag naar 10 sigaretten per dag. Voor iemand die al 33 jaar rookt was dat een hele overwinning. Er werd mij ook te zeerste afgeraden om helemaal te stoppen, de stress die je daarvan krijgt is vele malen erger voor je kindje als het roken zelf. De vk en de arst in het ziekenhuis zeiden mij dan ook om niet helemaal te stoppen.
    Nu rook ik ook niet waar Rowan bij is. Ik rook nog steeds minder als voor de zwangerschap.

Groetjes,

Annemiek

#3837327 Quote

Hoi, hoi,

Ik rookte bijna een pakje per dag, toen ik zwanger bleek te zijn heb ik geprobeerd te stoppen. Dat lukte helaas niet, ik heb er nog 3 a 4 per dag gerookt. Ik rook nu wel minder als voor mijn zwangerschap maar wel meer als 4, en zeker niet waar Evi bij is. Ik heb mezelf verbannen naar buiten of de garage, binne wordt niet meer gerookt.

groetjes Sonja

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen