Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1058819 Meiden Toch

• Auteur

Meiden meiden meiden toch ik snap het niet meer hoor al die nieuwschierigheid…..ik denk er nog niet aan om het maar te vragen laat staan dat ik al denk aan het nieuwe thema meiden hou je een beetje in ok??? staat zoo euuu ja hoe euuu NIEUWSCHIERIG

ps dit leest Annemiek vast niet ga vooral door IK BEN OOK ZOOOOOOO BENIEUWD

#3837293 Quote

Ik ben niet nieuwsgierig, mijn camera ligt onderin de la en ik pieker er niet over om hem tevoorschijn te halen .

#3837294 Quote

whahahhahaha mijne ligt start klaar op tafel en kijk elke 5minuten of het nieuwe thema nog niet op forum staat …..al denk ik dat we die voorlopig nog niet te horen krijgen

#3837295 Quote

haha, nou ik kijk eigenlijk alleen maar regelmatig om te zien of er nog iemand gezeurd heeft om het thema! Dat vind ik eigenlijk nog wel het leukste. Ik heb het vermoeden dat Annemiek ons rustig laat wachten (of iets minder rustig in sommige gevallen) tot zíj er klaar voor is om het te vertellen .

#3837355 Quote

ik   denk dat we gewoon niet meer moeten zeuren, dat ze het anders helemaal niet verteld…..
    maar inderdaad… ze moet OPSCHIETEN!!!!

#3837425 Quote

Wanneer gaat ze het officieel vertellen eigenlijk? Of heeft ze dat nooit gezegd? Of is dat gewoon na dat de stemronde gesloten is?

#3837427 Quote

dat is dus de grote vraag, en volgens mij weet alleen Annemiek het antwoord.

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen