Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1058823 Ik Wil Wel Maar Ik Kan Niet

• Auteur

Ik wil het allemaal wel bijhouden en lekker meedollen…. maar ik kan het niet meer bijhouden!!!

En forummen… en mailen… en chatten… en huishouden… en aandacht voor Loek niet te vergeten… en sociale contacten… en voorbereidende werkzaamheden voor mijn praktijk… en (schoon)familie… en voeden… en boodschappen… en het CB… en bijlezen hier…

Waaaaa, ik word gek!

#3837494 Quote

hahahahaha lekker joh!

#3837341 Quote

ja heel graag!!!
    Als iedereen zich nou eens zou aanpassen aan wanneer het voor mij uit komt om te forummen….

#3837343 Quote

douchen???? hooguit 2x per week…
    Geen tijd voor hoor! Hahahaha

#3837345 Quote

2 x per week, red jij dat? Het is niet voor niets dat Laura zichzelf de fles geeft…. de douche die heb ik nu al drie weken niet gezien! Ruiken jullie me nog niet in Eindhoven dan of staat de wind de andere kant op?

#3837349 Quote

nou douchen doe ik alleen met kerst nog hoor! daar heb ik echt geen tijd voor! weet je wel hoeveel je kan lezen in de tijd dat je zou douchen??

#3837350 Quote

douche doek helemaal niet meer ik ga gewoon met Renzo in het zwembadje en klaar is klara;-)

#3837433 Quote

Wordt jij alweer gek???? Dat was je toch al 2x eerder geworden

#3837458 Quote

kan je nagaan…. Ik wordt niet meer beter!
    Had ik net een avondje forummen ingepland… krijgen we bezoek!!! Nou vraag ik je?!? Kunnen die mensen niet wegblijven??????????

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen