Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1058825 Kadootje Voor De Winnaar

• Auteur

Ben even niet op het forum geweest en heb de hele fotowedstrijd gemist!! Maar deze keer doe ik mee hoor!! ben erg benieuwd wat het thema wordt 🙂

Is het misschien een leuk idee als iedereen die meedoet de uiteindelijke winnaar een klein kadootje op stuurt? Maakt niet uit wat, hoeft natuurlijk niet veel te kosten, gewoon voor de lol. (paar sokken of een kaartje is toch leuk…)

gr Petra

#3837360 Quote

das een erg leuk idee maar niet te verwezenlijke denk ik ik ga tenminste niet aan iedereen hier mijn adres geven …nou ga ik als ik het net zo doe als deze ronde toch niet winnen maar goed denk dat het idee leuker is als het realiseren snap je

#3837363 Quote

Ja daar zit wel wat in. Totaal niet over nagedacht.  
    Strijden  om de eer is ook leuk.

#3837364 Quote

was ook wel een erg leuk idee van je hoor …..vind ik

#3837366 Quote

Hoi Petra

Ja jammer, maar er komen nog meer fotowedstrijden hoor

Een heel leuk idee!
    Ik begrijp mama van Timo en Renzo wel want je gaat niet zomaar je adres aan iedereen geven.

Veel succes bij de volgende wedstrijd!

Groetjes van Mo, die ook heel nieuwsgierig is naar het thema van de volgende wedstrijd

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen