Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1058830 Alsof Het Een Beest Is

• Auteur

mijn man wil net alle vaat in de vaatwasser zetten en weet je wat ie zegt???

de  VOEDERBAK van senna moet niet in de vaatwasser he?????

alsof het een beest is……

moest er wel erg om lachen…..

liefs marijke

#3837372 Quote

hahaha…. dat soort versprekingen kon mijn vriend ook wel eens maken. Zo van… het is voertijd of zo.

#3837377 Quote

Ja, hier werd ook vaak gezegd dat ik Laura zat te voeren! Vooral toen ik nog bv gaf. later werd dat eten geven!

#3837403 Quote

whahahah herkenbaar marco vraagt ook als hij boodschappen gaat doen moet ik voor Renzo nog voer meenemen

#3837422 Quote

ja wij praten ook vaak zo haha.
    toen ik hoogzwanger was zaten we te wachten tot ik ging lammeren.
    als mn man trek heeft in een hele grote bak vla doe ik het in een trog (grote soepkom).
    mn mans teennagels zijn hoeven(zijn echt keihard)
    groetjes karin

#3837460 Quote

Volgens Dave 'voederen' wij hier ook regelmatig!!!!  

#3837558 Quote

haha toen ik hoogzwanger was zei mijn man ook steeds: wanneer ga je nou eens biggen…..

#3837615 Quote

Toen ik zwanger was zeiden we voor de grap dat ik drachtig was maar ja vind je het gek met die kinderboederij hier

Groetjes MOnique

#3837619 Quote

haha,

ik heb echt met moeite bij mijn vriend duidelijk gemaakt, dat wanneer hij even gezellig met de kleine is dat hij dan niet tegen zijn vrienden moet zeggen dat hij niet komt omdta hij moet oppassen!!!!. je past niet op je eigen kind,

ik vind dat echt vreselijk.

he kom je ook naar het zwembad, nee sorry ik moet oppassen.

Vreselijk……..

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen