Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1058832 Ik Hou Het Ook Niet Meer Bij Bhoeoeoeoeeo

• Auteur

Hallo allemaal!

Ik vind het super leuk om mee te lezen elke dag, alleen reageren en zelf nieuwe topics plaatsen schiet er de laatste tijd zo bij in!
    Ik voel me helemaal niet meer tot de club horen boeheoeoeheoeoeeoeo…..

Maar nu alle gekheid op een stokje,….. ik werk nu 32 uur, en nu in de zomervakantie is het meer regelmaat dan uitzondering dat ik gemiddeld 40uur of meer werk (ik werk in de zorg)…. pfoeh ben blij als ik uberhaubt nog een keer een wasje gedraaid krijg en even wat kan spelen met Kyara… als ze niet ligt te slapen…

Ach ja, het hoort er nu eenmaal bij… helaas kan ik niet minder werken omdat mijn vriendlief nog studeert. Ik wist dat het zwaar zou worden, maar het weten en ervaren zijn toch 2 verschillende dingen …..

Voor alle forummamma's:
    Ik ben jullie niet vergeten hoor! Ik probeer nog elke dag even te kijken!

Liefs,
    Nymue
    mama van Kyara (20 weken)

#3837399 Quote

He ik werk ook in de zorg, dus weet hoe het gaat, alleen werk ik niet fulltime…lijkt er wel op nu in de vakantieperiode, maar dat is straks weer over. Lijkt me inderdaad wel zwaar om fulltime te moeten werken maar ja soms kan het helaas niet anders.

Groetjes Monique

#3837400 Quote

oeoeoeoe das wel druk en vermoeiend, zwaar hoor! Maarre we gooien je er echt niet uit hoor (duhuh dat kunnen we niet eens)….

groetjes Ilona

#3837402 Quote

och erm.
    hou vol, je kunt het! en tot over een tijdje.

#3837404 Quote

jaah ik hou het ook niet meer bij….   Schatjes jullie zijn ECHT te snel..

groetjes Rosita.

Ps wat is dat thema?? Dat heb ik nou ff gemist.

#3837405 Quote

zie topic bweeeeeeeeeehhhhhhhhh behhhhhh, daar word het uitgelegd

#3837406 Quote

Hoi,
    hier hetzelfde probleem. Het is wel gezellig moet ik zeggen. Maar sommige dingen zijn echt niet meer te volgen.

#3837408 Quote

whahahahahaha dat heeft tot nu toe nog iedereen gemist, omdat het nog steeds niet bekend gemaakt is, dus shoarma eten, of bungee jumpen of ….

#3837413 Quote

Zoo jullie gaan snel.. ff een topic lezen en er staan weer nieuwe topics bovenaan

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen