Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1058837 Fotowedstrijd Augustus 2007

• Auteur

Nou omdat iedereen vanavond braaf is geweest, hier het thema van de nieuwe fotowedstrijd.

Het Thema is Zon, Zomer, Vakantie…. dus alles wat met dit jaargetijde te maken heeft.
    Leef jullie uit en laat je creatieve brein werken….

Hier nog even de regels:

1: Plaats hier 1 foto die je mooi vindt. Graag met de naam van de mama, de kleine en een titel voor de foto (scheelt mij een hoop uitzoekwerk)
    2: De wedstrijd loopt tot het einde van de maand.
    3: Na sluiting van de wedstrijd mag iedereen zijn favoriete top 3 doorgeven.
    4: Uiteraard stemmen op de foto van anderen (iedereen vindt haar eigen kleintje het mooist) Dit is wel zo eerlijk voor iedereen.
    5: De winnaar zal geplaatst worden op een site waar leuke prijzen te winnen zijn en wie weet sleept onze winnaar dan nog een leuke prijs in de wacht.
    (als er mensen zijn die leuke ideetjes hebben waar we de foto kunnen plaatsen, geef dat even door)
    6: Graag dan deze topic uitsluitend gebruiken voor de inzendingen met eventueel een stukje tekst erbij, maar probeer wel de topic zoveel mogelijk vrij van tekst te houden.

Mochten er mama's zijn die moeite hebben met plaatsen van foto's, stuur deze dan ( voorzien van de namen en titel naar mijn adres (dit is mijn inlognaam hier met hotmail erachter) dan zal ik de foto voor je plaatsen.

Als je nog vragen hebt, zet deze even in een nieuwe topic.

Heel veel succes allemaal.

Groetjes,

Annemiek

#3837481 Quote

Hahaha…. nu ben ik de eerste die het leest.

#3837482 Quote

YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS LEUKKKKKKKKKKKKK kdoe weer mee

#3837485 Quote

En ik heb er niet eens omgezeurd en ben 2 dagen niet op het forum geweest…..
    Hihihi…..
    Leuk thema trouwens. Goed bedacht. Ik denk dat er nu nog mooiere en leukere foto's gemaakt gaan worden. Nu iedereen er zo bewust mee aan de slag gaat.
    Allemaal succes met knippen.

#3837486 Quote

HOERA HET THEMA IS BEKEND!!!! dank je, kan ik vannacht toch weer rustig slapen.

#3837487 Quote

Owwww sorry, dat van die nieuwe topic had ik dan weer niet gelezen.

#3837603 Quote

Nou, hij kan alweer up!

#3837605 Quote

Leuk thema hoor…. gelukkig wordt het weer wat mooier weer
    Ik hoop dat ik er binnenkort achterkom hoe ik een foto op het forum zet.
    Ik heb de tip van mijnalbum.nl al gebruikt, maar nog niet. Net een nieuwe laptop met veel opstakels, waaronder deze….. pfff die dingen moeten gewoon gelijk werken. Toch?

#3837616 Quote

DAMES NIET HIER REAGEREN, DIT MOET OVERZICHTLIJK BLIJVEN MET ALLEEN FOTO'S

durf het bijna niet te zeggen maar denk dat er beter een nieuw scherm voor de foto's kan komen

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen