Nou omdat iedereen vanavond braaf is geweest, hier het thema van de nieuwe fotowedstrijd.
Het Thema is Zon, Zomer, Vakantie…. dus alles wat met dit jaargetijde te maken heeft.
Leef jullie uit en laat je creatieve brein werken….
Hier nog even de regels:
1: Plaats hier 1 foto die je mooi vindt. Graag met de naam van de mama, de kleine en een titel voor de foto (scheelt mij een hoop uitzoekwerk)
2: De wedstrijd loopt tot het einde van de maand.
3: Na sluiting van de wedstrijd mag iedereen zijn favoriete top 3 doorgeven.
4: Uiteraard stemmen op de foto van anderen (iedereen vindt haar eigen kleintje het mooist) Dit is wel zo eerlijk voor iedereen.
5: De winnaar zal geplaatst worden op een site waar leuke prijzen te winnen zijn en wie weet sleept onze winnaar dan nog een leuke prijs in de wacht.
(als er mensen zijn die leuke ideetjes hebben waar we de foto kunnen plaatsen, geef dat even door)
6: Graag dan deze topic uitsluitend gebruiken voor de inzendingen met eventueel een stukje tekst erbij, maar probeer wel de topic zoveel mogelijk vrij van tekst te houden.
Mochten er mama's zijn die moeite hebben met plaatsen van foto's, stuur deze dan ( voorzien van de namen en titel naar mijn adres (dit is mijn inlognaam hier met hotmail erachter) dan zal ik de foto voor je plaatsen.
Als je nog vragen hebt, zet deze even in een nieuwe topic.
Heel veel succes allemaal.
Groetjes,
Annemiek