Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1058844 Afspreken Forummamaaposs Uit Het Zuiden

• Auteur

Hoi,
    n.a.v. de topic over de limburgse mama's het idee om een keer af te spreken in het zuiden des lands. Ergens in Noord-Limburg.
    Misschien dat de mama's uit Eindhoven (en andere plekken in zuidelijk Noord-Brabant) en Nijmegen (en andere plekken uit zuidelijke Gelderland) ook wel zin hebben om dan te komen.
    En natuurlijk zijn dan de  mama's uit andere delen van het land ook welkom.
    Is zondag 9 september een idee? Laat maar even wat weten wie er allemaal interesse hebben.
    Groetjes Veerle

#3837571 Quote

Hoi Veerle,

Leuk!
    Zondag 9 september is zeker een optie.
    Voor mij wel onder voorbehoud omdat ik moet kijken hoe Mila zich voelt en hoe haar gezondheid op dat moment is. Maar ik ben er zeker voor in!

Groetjes Mo

#3837623 Quote

Helaas kan ik niet.
    Moet ik werken.
    Groetjes linda

ps: had anders wel willen komen

#3837635 Quote

We kijken gewoon even wie er allemaal kunnen. Blijkt dit een slechte dag te zijn dan kunnen we het ook verzetten naar zaterdag 8 september, zaterdag 15 september of zondag 16 september. Laten we maar wel een van deze data dan aanhouden, anders wordt het nooit concreet.
    En qua locatie? Ik dacht zelf regio Venlo. Dat is vanuit alle kanten ongeveer 1 uurtje rijden (Nijmegen, Eindhoven, Maastricht enzo). Is dit een idee?
    Groetjes Veerle

#3837779 Quote

Hoi Hoi, ik had heel graag willen komen maar moet dat hele weekend werken….helaas!! en dan ook nog de hele dag, dus het zit er echt niet in.
    Groetjes Monique

Ik kom dan wel uit brabant maar een uurtje rijden had ik er wel voor over

#3837813 Quote

Hoi

Zoals sommige weten ben ik in limburg geboren (venlo) en heb er 20 jaar gewoond
    Ik ben regelmatig weekenden bij mijn ouders dus ik vind zo'n meeting wel leuk. Ik kan alleen niet van te voren zeggen of ik dan aanwezig ben, hangt af van mijn man af we kunnen gaan. Ik ga nl niet met 2 kinderen en een hond 2 uur rijden. woon u in het westen

Dus ik volg deze meeting op de voet en ben ik in venlo (weet ik meestal 3dg van te voren kom ik zeker. In sept hebben we nl vanalles te doen in venlo:

*oma jarig (gaan we altijd heen)
    *mijn zus gaat bevallen, ben er dan ook een weekje
    *doopfeest van nichtje

Dus wie weet komen de data's overeen

Groetjes annegien

#3837816 Quote

ik wil best komen hoor lijkt me erg leuk al lijkt het me ook leuk met alle meiden weer eens een meeting te doen ik kon er toen niet bij zijn 🙁 jammer……ik moet alleen ff zien hoe de operatie de 24ste gaat lopen en wat daarna gaat gebeuren anders denk ik dat ik zeker kom

#3837926 Quote

Lijkt me erg gezellig!
    8 september zou mij beter uitkomen, wij gaan namelijk van 10 t/m 17 sept op vakantie en die zondag 9 september,   nou dan moet er gepakt worden natuurlijk!

groetjes, Karin

#3838015 Quote

Ik wil zo graag komen maar dan wordt Tessa gedoopt…..
    Groetjes Carla

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen