Mijn man is hier geboren ( ik Niet ben er naar toe gegaan omdat ik graag bij de wijze wilde horen ( ha ha ) Kom zelf bij hoevelaken vandaan je weet wel het geintje van links af
mijn hubby komt uit Winterswijk …….ene geef maar toe je bent om die reden die kant op gegaan zou ook mijn enigste reden zijn hoor maar ik ga eg die kant niet op sorry misschien OOIT nog eens whahhahahha maar nu neee ze korten daar alles af
Moest eerst erg wennen aan die taal van hoe is het maar goed te passe en de straat vegen straat keren en ik ben sloerig in de rakker niet lekker dus maar ja als je er wat langer woont ga je vanzelf wat overnemen maar ik woon hier mooi hoor blijf voorlopig hier wel Kan ook niet terug mijn wortels zijn inmiddels al weggerot zegt mijn man altijd ( ha ha )
Ik kom zelf uit het verre oosten en mijn mannetje uit het westen. Hij praat inmiddels ook plat met een amsterdams accent (waar ik dan weer stiekum om moet lachen)…. Maar moet ook zeggen dat je mij hier niet meer weg krijgt hoor, we zitten er zelfs over te denken om nog iets verder naar het oosten te gaan verhuizen (Duitsland)
Ik woon vlak bij jullie in de buurt! Kan niet missen als ik jullie dialekt zo hoor…. Ik kom hier niet vandaan, mijn man is hier geboren en getogen. Ik moest ook heeeeeel erg wennen hier, maar heb inmiddels mijn plekje wel een beetje gevonden. (Dat mag ook wel na zo'n 11 jaar)
hier een geboren en getogen achterhoeker! (wentas is hier goed bekend!)
inmiddels woon ik in Groningen (is noorden, maar toch ook nog best wel het oosten, soory "oost'n") maar wij willen weer terug naar het "midden-oost'n", omgeving Deventer of zo…