Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1058864 Klaagtopic

• Auteur

Ja dames, ik heb hem maar even gejat van het zomerforum…… Kennelijk is er hier ook behoefte aan .

Hier mogen jullie alle woorden gebruiken die jullie willen en eens even lekker overal over klagen!

Laat ik dan maar beginnen:

Ik baal ervan dat het zulk mooi weer is en Laura maar niet wakker wil worden!
    Ik baal ervan dat ik nog geen badje gekocht heb waar ze lekker in dek in zou kunnen spelen en.. ik baal ervan dat ik niet achter die computer weg kom!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

#3837768 Quote

ik baal ervan dat de tijd sinds gisteren lijkt te kruipen en ik 1 dezer dagen ongesteld zou moeten worden,of liever niet natuurlijk.
    ik vind t zo spannend.word al verdrietig van het idee dat ik niet zwanger blijk en gewoon ongesteld word.bah,ik zit echt in de stress
    dankjewel ilona  het lucht echt op.

#3837771 Quote

Ik baal er ook van dat ik vandaag of morgen weer ongi moet worden.. Bah weer die krampen..
    gisteren weer stopweek dus weer wachten waneer het komt..
    Maar word er wel gek van zou hem wel weer willen doorslikken haha.

groetjes sylvia

#3837784 Quote

Ik wil ff klagen over het feit dat de woninbouw van wie het huis gekocht hebben, zo'n slecht onderhoudsbedrijf heeft. Na een half jaar kregen we een grote bult onder het laminaat. Wij kijken, is de hele ondervloer aan het barsten. Blijkt er een groot luchtgat onder te zitten. En bedankt he. (zij hebben de vloer geegaliseerd voor we het kochten)
    Nu zitten we weer in de troep

groetjes Diana

#3837790 Quote

Ik baal der van dat het heeeeel mooi weer is en ik niet achter de pc vandaan kan komen en dat als ik er achter weg ga er een berg strijk werk ligt

Ik baal der ook van dat de koelkastdeur (???) stuk is dus elke keer als je wat gepakt heb hij weer open springt ( nu is hij dicht en kan ik dus de heledag niet in de koelkast hihi)

Ik baal er van dat men huis een puinhoop is en dat Joey morgen bij men moeder gaat slapen !!!

zo dat is lekker

#3837793 Quote

ik baal er van dat de burman die net over de schutting heen hing en zei dat die kleine heerlijk lag te slapen (in de wagen in de tuin) nog geen twee minuten later zijn grastrimmer aan zet, preces bij de schutting, kind in de stres en hard huilen en dan hoor je, " hij huilt wel veel de laatste tijd of heb ik dat mis!

aaaagggrrr!!!!!!!!!!!

plof deur dicht, nu slaapt hij gelukkig wel weer, alleen binnen, zonde met dit mooie weer

#3837796 Quote

en ik baal ervan dat ik niet fatsoelijk kan typen, steeds als ik een bericht schrijf moet ik er eerst weer 20 spelfouten uit halen, snel iets plaatsen lukt dus bijna niet

#3837798 Quote

leuke tropic

want ik baal vandaag overal van

ik baal dat ik net me stoel hoesen heb gewassen en dat kaya er een glas chocomel overheen laat kletter

ik baal dat de koffie  apperaat het net begeeft

ik baal van de kruidvat die weer geen pyamapap heeft

ik baal vandaag overal eigelijk van
    ik heb net koffie viste gehad maar geen koffie en kon vandaag niet aardig doen

hum zal ik ook ongesteld moeten worden even in me agenda kijken

groetjes mariella

#3837801 Quote

ik baal dat ik net zie dat er een ladder in mijn panty zit. grrrrr

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen