Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1058872 Chili Con Carne

• Auteur

Ik wil Joey graag een beetje met de pot mee laten eten, maar ik vraag me af: mag hij al chili con carne?? Hij is zondag 7 maanden, volgens mij mag hij alle ingrediënten: gehakt, bruine bonen, paprika, tomaat, aardappel. Maar is dat niet teveel door elkaar??

#3837946 Quote

hoi

Nou MIJN Joey heeft een bordje chilli op van hak met appelmoies en hij vond het lekker hihi hij zat helemaal onder en tot nu toe ligt hij nog lekker te slapen

#3837844 Quote

Ja, was ik al bang voor… Mijn inspiratie raakt een beetje op. Iemand nog tips: hij heeft tot nu toe op:
    – broccoli
    -bloemkool
    -wortel
    – aubergine
    -courgette
    – witlof
    – spinazie
    – sperzieboontjes
    Mijn inspiratie voor nieuwe dingen is nu al op, haha.
    Wat krijgen jullie kindjes vandaag??

#3837846 Quote

De kruiden lijken me erg scherp. Maar je kan voor dat je dit toevoegt er even een schepje voor hem uithalen. Weet trouwens niet of bruine bonen zo'n goed idee is

Lien.

#3837854 Quote

Tja, ik laat de bruine bonen dan wel weg bij Joey en dan geef ik hem paprika met gehakt. Dat is wel een goede, toch??

#3837859 Quote

Bruine bonen kan volgens mij heel goed. In de potjes olvarit vanaf 4 maanden heb je ook de smaak bruine bonen met appelmoes. Misschien is dat een idee?
    Paprika lijkt mij nogal scherp voor de kleintjes…
    Moet je mij horen…. ik ben nog in het begin stadium. Gisteren heeft ze kip met tuingroenten (potje) op. Dat vond ik al knap! hihi

#3837861 Quote

Bruine bonen kunnen wel, hoor, chilikruiden zou ik nog even niet doen ivm de darmpjes, netjes gezegd (lees spuitluiers) en paprika zou ik voorzichtig mee zijn. Afhankelijk of hij al eerder paprika gegeten heeft. Ik zou met deze ingredienten gehakt met bruine bonen en een beetje rijst (of pasta) geven. Succes!

#3837862 Quote

Bedankt! Ik ben er uit en het is ook wel fijn van het begin dat je na één keer koken toch voor een paar avonden eten hebt, omdat ze nog moeten wennen, haha

#3837864 Quote

hoi,

MIJN Joey is ook 7 maanden en die eet:

Sla met aardappelen en mais
    mais met aardappelen en kipfilet
    witlofschotel
    lagana ( weet niet hoe je het schrijft haha)
    macaroni
    spersiebonen met aardappel en vlees

Én vanavond eten wij ook cillie en vroeg me idd ook af of hij dit kon ik ga het denk ik proberen dan weet je het met een beetje appelmoes we merken het vanzelf

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen