Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1058879 Ik Krijg Steeds Meer Respect Voor Vaders Die Hun Kind Ontvoeren

• Auteur

al heel heel lang, zit een vriend van mij in een lastig pakket betreft de voogdy van zijn dochtertje, rechtbank in rechtbank uit al 4 jaar lang, eindelijk stond er een regeling op papier dat hij zijn dochtertje om de week mocht zien. drie keer of te wel zes weken ging het goed (deze regeling heeft de moeder zelf opgesteld)

vandaag zouden wij een weekendje weggaan met hem zijn vriendin en de kleine meid, maar wat denk je. staan we daar klaar om te vertrekken om die kleine meid op te halen, geeft ze haar   niet mee, sterker nog, ze hadden de caravan zelf in gepakt om weg te gaan terwijl het zijn weekend is.

politie jeugdzorg alles is erbij gekomen, conclusie ze moest haar aan ons (de vader) mee geven, op dta moment pakt de moeder die kleine bij haar arm en sleurt haar met zich mee, weggerend het bos in. een half uurtje later komt ze terug zonder meisje.

ja en nu,

we weten het nog niet, we wachten nog steeds, we hebben ons gelijk we mogen haar mee, maja dat gaat een beetje moeilijk als helemaal niemand weet waar ze is en haar moeder niet wil praten,

er jammer is dat ze helemaal niet aan ons denkt, dit zou Goewans eerste vakantie worden, maar de eerste dag is al voorbij en we zijn nog niet vertrokken…….

afwachten dus,

(ik moest dit even schrijve, mijn adreline pijl is veeeeel te hoog, aaaaggggrrrr, ik kan wel slaan (wel een kast deur dan hoor)

dit gaat dus al jaren zo.

erg vervelend, we hebben het geld voor deze vakantie van de spaarrekening moeten halen)

deze vader heeft al heel vaak voor deze situatie gestaan, dan krijg ik steeds meer begrip voor vaders die hun kinderen meenemen, gelukkig is hij wel zo slim om te weten dat hij zo al zijn kansen verspilt

het ergste is nog dat het dochtertje altijd loopt te huilen omdat ze papa zo mist en dat ze verdrietig is omdat ze soms haar vader dus maanden niet ziet, erg toch als je als moeder je kind dit aandoet.

#3837936 Quote

Wat een vreselijk verhaal!
    Helaas zijn er moeders die zover gaan in hun haat/afkeer jegens hun ex. Vind het inderdaad heel erg zielig, je kunt omgangsregeling treffen tot je een ons weegt, maar als een ouder niet meewerkt, dan kun je eigenlijk erg weinig doen.
    Mijn schoonmoeder (secretaresse advocatenkantoor) en een vriendin van mij (advocaat) vertellen wel vaker dit soort schrijnende gevallen… Je snapt echt niet hoe mensen elkaar en hun kinderen dat aan kunnen doen!

Maar ook erg jammer dat ook jullie vakantie in het water dreigt te vallen! Zeker als je er toch voor hebt moeten sparen!

Groetjes, Karin

#3837939 Quote

ja heel erg dat mensen hun kinderen zo inzetten om je ex te treiteren. Zo komt het op me over. En de kinderen zijn steeds de dupe. heel rot!

#3837940 Quote

hoi,
    vreselijk ik weet helaas uit eigen ervaring hoe dat is mijn vriend mag zijn dochtertje al zolang wij een relatie hebben 7jaar nu niet zien.
    sterkte ermee.

groetjes,
    marike

#3838706 Quote

We zijn nu net terug, (we zijn extra vroeg vertokken om niet in de hitte te hoeven rijden 3uur.

uiteindelijk zijn we maar met zijn vijfen gegaan, gelukkig kon de vader de knop goed omzetten, we hebben het er eerst even over gehad en toen zei hij en nu is het vakantie en ik wil het er tot we thuis zijn niet meer over hebben.

het was dus toch nog een geslaagd weekend alleen jammer dat we een dag verloren hadden

#3838707 Quote

oja, me respect bedoel ik begrip. Ik keur het absoluut niet goed, maar ik kan het steeds beter begrijpen dat vaders in die wanhoop gedreven worden

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen