quote: 79nanaantje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-08-2007 19:46:00'));
quote: suuz82 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-08-2007 21:18:23'));
Ja hier een! Wel 4 maanden geprobeerd
hij had een allegie ervoor dus dronk het niet… kreeg vlekken (werden steeds meer) en ging veel spugen!
Diksap en bv uit fles dronk hij wel, nu heb ik speciale flesvoeding die hij wel gelijk gedronken heeft…
grt suuz mv joshua 8-2-07
ps heb je meer vragen stel ze dan even hier….
Hey Suuz,
Bedankt voor je reactie. Sorry dat ik een beetje laat reageer. Maar mag ik vragen; je hebt 4 maanden lang het flesje aangeboden? En hoe kwam je erachter dat hij een allergie heeft? Onze Manuel heeft eczeem en we zijn nog aan het uitzoeken waar dat vandaan komt. Ikzelf denk namelijk ook van een allergie. En welke melk geef jij nu speciaal voor allergie?
Ik probeer nu elke avond een fles te geven en dan alleen bv. Dit gaat de ene x wel en de andere x niet.
Ik ben dus nu even gestopt met flesvoeding te geven, dit wilde hij helemaal niet. Ook al verschillende spenen/flessen geprobeerd. Ook nog bv en flesvoeding gemengd in de fles geven, maar dat proeft hij ook het verschil.
Hoe lang heb jij jouw kindje dan borstvoeding gegeven?
Nou ik hoor wel van je.
Groetjes Nanaantje
Hoi
Niet erg hoor voor late reatie, ben blij dat je reageert! Dat eczeem kan idd van de allegie komen (50% van koemelkallegie kinderen hebben eczeem) Joshua heeft het ook (niet veel trouwens)… Ik geef joshua nog steed bv omdat hij dus niet wilde overstappen en nu mijn bv weer goed loopt… Ik ga stage lopen binnen 2 weken en hij moest dus kv leren drinken (kolven lukte me niet, anders had ik niet meer genoeg over voor hem)… Hij nam de kv niet wel de bv-fles en diksap (na ook veel spenen en flessen hebben geprobeerd) En als er toch wat in ging werdt hij ziek…. per dag meer en sneller….. Bij joshua (symtomen verschillen) krijgt hij rode vlekken eerst rond mond, daarna rond ogen en toen heel gezicht en hals/ borstkast (werdt per dag meer want ik bood elke dag kv aan) en hij geeft dan binnen een half uur ook over, echt alles gaat eruit….
Ben toen nu docter gegaan en hij zei probeer "intensieve Friso HA" verkrijgbaar bij apotheek ( 17,45 euro ja erg duur) en die dronk hij meteen! En hij had nergens last van…… Mijn moeder heeft gisteren joshua echte melk gegeven, dit omdat mijn moeder niet wilde geloven dat hij die allegie heeft omdat mijn broertje andere symtomen had, en ja hoor binnen 3 minuten weer veel vlekken en binnen 15 min overgeven… zielig mannetje! En huilen joh…. Hij was de eerste maanden ook bijna een huilbaby (elke dag min 3 uur huilen) nu weet ik dat het daardoor kwam…..
Je kunt ook van nutricia Pepti geven maar die is 20 euro en die smaakt niet zo lekker werdt mij vertelt die van friso is een lekkerder smaak aan gegeven….
wil je msn of e-mail…. suuz82 van hotmail…
grt suuz mv joshua 8-2-07