Ik moet even wat kwijt. Vnadaag heeft mijn man mijn zoon kaalgeschoren hij had van die mooie lokken en nu is ie dus helemaal kaal. Heb er even om gehuils en het moet erg wennen. Mijn man zegt dat ze dan later mooier haar krijgen!!!! Graag jullie mening.
Ik ben met een Afrikaan getrouwd en daar is het normaal om op de 7e dag na de geboorte het haar eraf te scheren. Het kindje krijgt ook op de 7e dag de naam. Het is als het ware een nieuw begin en zij zeggen daar ook dat het kindje er mooier haar voor terug krijgt. Mijn zoontje werd geboren met een prachtige bos krullen. Ik heb mijn man verboden het haar eraf te scheren. En tot nu toe is dat ook niet gebeurt. Het is wel duidelijk wie bij ons thuis de broek aan heeft……………
Maar ik hoop voor jou dat de Afrikanen gelijk hebben en dat je zoontje er een prachtige nieuwe haardos voor terug krijgt.
laatst bij ons op het kdv was er ook een kindje (meisje!) kaal geschoren.eerst hadden wij zoiets van;nouja!!geen gezicht!!maar haar moeder vertelde dat dit DE oplossing was tegen slap vlassig haar.het kindje en de moeder zijn half indisch en in die cultuur doen ze het allemaal.en ik moet zeggen dat ze nu na 2 maanden al een aardig stevige bos terugkrijgt. het staat je zoon niet verkeerd trouwens.wel lekker met dit weer he? groetjes karin
Oh jee. Tsja….. ik moet eerlijk bekennen dat ik het ook wel eens heb gedacht te doen bij Quinn. Idd omdat ik denk dat zijn haren dan ook sterker terug komen zeg maar. Maar ja… ik doe het niet. Ik denk dat alleen een kapster een echt antwoord hierop heeft.