ik ben WOESt en heb bijna me bovenbuurman een kletter voor zijn kogeven
zo boooooos
we leven al een langen tijd op voet van oorlog maar vandaag heeft hij me meisje pijn gadaan
ik zit lekker met jayla voor de deur jay in haar wagen ik op het raamkozijn te wachten op me mannetje voor een wandeling
gooit die rottige galbak een branden sigaret naar benenden zo tuseen de ogen van me meisje ik ben zo tekeer geaan
ik schelden en gillen me buurvrouw had het gelukkig gezien en kwam met ijs aan gelopen
ik had jayla meteen uit haar wagen getrokken maar was zo woest de buurvrouw nam haar over en ik gillen dat hij naar beneden moest komen
ondertussen kwam me mannetje ook thuis maar die wist niet wat er aan de hand was dus die riep ook nog naar me dat ik niet zo moest gillen als een vis vijf
maar toen hij eenmaal bregreep wat er aan de hand was
werd ook hij woest nartuurlijk
hij riep ik trap je deur in als je niet naar benden komt nou hij kwam nartuurlijk niet uit eidelijk ben ik maar met de buurvrouw naar binnen gegaan
meet jayla viel het gelukkig mee een klein plekje tussen haar ogen maar oo ik gloei nog steeds ik denk dat we hem verlopig niet zien maar ben nu nog instaat om hem een knal te verkopen wat een galbak
huuuuuuueeeeeeeeee effe gelucht
sorry voor me taal gebruik
groetjjes woedende mariella