Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1058898 Ruzie Met De Bovenbuurman

• Auteur

ik ben WOESt en heb bijna me bovenbuurman een kletter voor zijn kogeven
    zo boooooos

we leven al een langen tijd op voet van oorlog maar vandaag heeft hij me meisje pijn gadaan

ik zit lekker met jayla voor de deur jay in haar wagen ik op het raamkozijn te wachten op me mannetje voor een wandeling

gooit die rottige galbak een branden sigaret naar benenden zo tuseen de ogen van me meisje ik ben zo tekeer geaan

ik schelden en gillen me buurvrouw had het gelukkig gezien en kwam met ijs aan gelopen
    ik had jayla meteen uit haar wagen getrokken maar was zo woest de buurvrouw nam haar over en ik gillen dat hij naar beneden moest komen

ondertussen kwam me mannetje ook thuis maar die wist niet wat er aan de hand was dus die riep ook nog naar me dat ik niet zo moest gillen als een vis vijf
    maar toen hij eenmaal bregreep wat er aan de hand was
    werd ook hij woest   nartuurlijk

hij riep ik trap je deur in als je niet naar benden komt nou hij kwam nartuurlijk niet uit eidelijk ben ik maar met de buurvrouw naar binnen gegaan
    meet jayla viel het gelukkig mee een klein plekje tussen haar ogen maar oo ik gloei nog steeds ik denk dat we hem verlopig niet zien maar ben nu nog instaat om hem een knal te verkopen   wat een galbak

huuuuuuueeeeeeeeee effe gelucht
    sorry voor me taal gebruik

groetjjes woedende mariella

#3838351 Quote

up

#3838098 Quote

ja het gaat wel weer met jayla maar erg geschrokken eerst krijgt ze pijn en dan begint haar moeder ook nog eens te gillen en word ze overgenomen door de buurvrouw dus ze was eigelijk meer geschrokken

je ziet nu nog een klein plekje

maar naar dat ze effe geslapen had leek het dat ze geen last meer had zat alweer vrolijk te lachen en te brabbelen en toen ik haar in badje deedt had ze ook geen last (vaak als je effe goed verbrand heb doet het pijn als in het water komt altans bij mij ) maar mocht er gewoon aan zitten het leek erger dan dat het was maarja ik vond het wel heel erg
    zelfde gelt was het in haar oogje gekomen
    of acher haar gevallen nou dan kan ze zich lekijk verbranden

en of hij express heb gedaan weet ik niet een paar weken geleden heeft hij ook kokend heten friteurvet naar beneden gegooid en een paar maanden geleden zijn slaapkamer in de fik gestoken die man heeft gewoon hulp nodig maar ja de politie doet er weinig aan hier in de buurt   al meederen buurbewoners hebben geblt voor hem maar dan komen ze even drie kwartier later gaan ze weer weg
    dan hoor of zie je de buurman even niet en een paar dagen later begint hij weer van voor af aan

zoooo moe word je er van

groetjess mariella

#3838100 Quote

Zoooo dan ik zou ook zooo pissig zijn he als mijn bovenbuurman zoiets zou doen!!!Niet normaal hoor. Gelukkig valt het met je kleine meissie mee, geef haar maar een dikke kus en knuf !!!!

liefs xx
    liekje mama van Joy en Reana

#3838108 Quote

Wat een verhaal zeg!
    Ik zou ook koken van woede   oke tussen de ogen en een licht plekje maar wat als het in haar oogje was gekomen. Moet je toch niet aan denken zeg.
    En nu lees ik ook nog dat die man psychisch niet in orde is en gevaar voor anderen is. Kun je dan niet buurtbeheer/wooncoorperatie of iets inschakelen of handtekeningen verzamelen. Je zou me daar maar lopen en opeens heet frituurvet over je heen krijgen…………………….

#3838127 Quote

IK ZOU DIE MAN SLOPEN!!!!! Mij mogen ze alles doen, maar van m'n kleine meid blijven ze af!

Gelukkig gaat het met haar goed, maar OOOOOOOOOOOO ik word al boos als ik eraan denk!

Groetjes Ilona

#3838128 Quote

wat een eikel!!!
    ik zou hen vermoorden! ik wordt er al boos van als ik het lees….
    ze moeten van je kind afblijven! bah wat een hufter!!

#3838134 Quote

wat een enge griezel!!
    ik weet niet of je in een huurhuis woont,maar vroeger woonde bij ons in de straat ook een mafkees die brand stichtte en dingen naar buiten gooide enzo.zo iemand is een gevaar voor omwonenden en op grond daarvan mag de woningbouw hem eruit zetten.
    ik zou echt een hele dikke klacht indienen,maar ws heb je dat al gedaan.
    beterschap met jayla.

#3838138 Quote

Wat een idioot!!!! Ik denk dat ik zijn deur echt had ingetrapt. Blijf van mijn meisje af, want anders heb je echt een probleem. Soms is dat ook niet echt de manier, maar mijn man en ik zijn dan echt heetgeblakerd.

Ik ben blij dat het met je meisje goed gaat.

Succes met jouw akelige buurman.
    Groetjes Linda

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen