Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1058899 Jeetje Zeg

• Auteur

Wat een hoop ellende, voel me er toch wel schuldig over dat er zoveel onenigheid onstaat over mijn vraag. Wil absoluut geen ellende op ons gezellige forum.
    We kunnen beter iedereen is zijn/haar waarde laten. Ik vind het terecht dat iemand zijn/haar mening geeft over een bepaalde topic, en wat sommige reacties op mijn vraag over de kinderwagen betreft, dat zorgt er weer voor dat ik voortaan wat verder nadenk als ik een vraag stel, maar ik voel me ng steeds redelijk vrij om mijn vragen te stellen, let alleen beter op ''hoe'' ik ze vraag, en dat doe ik gewoon omdat ik absoluut niemand wil kwetsen. Ik ben dus ook boos op niemand, en hoop dat gewoon iedereen zijn mening geeft over bepaalde onderwerpen. En dat het zo gezellig blijft als altijd op ons forum. Ik hoop dat met dit berichtje de kous af is.., want kom hier heel graag, stel graag mijn vragen en los graag met tips van jullie mijn probleempjes op.

Heel veel liefs xx
    liekje mama van Joy en Reana

#3838110 Quote

Hoi Liekje,

je hoeft je nergens schuldig over te voelen, hoor… Zoals ik al eerder ergens anders heb geschreven, ben ik ook wel eens niet zo handig geweest in een topic over merkkleding. Bovendien ben jij niet verantwoordelijk voor waar  ´de reacties op een topic heen gaan. Fijn dat je je nog steeds welkom voelt en kom maar op met je vragen!

Groetjes Ilona

#3838136 Quote

je hoeft je zeker niet schuldig te voelen hoor! wist jij veel dat het zo zou lopen. het was gewoon een vraag over een kinderwagen… hihi… nou als je weer wat hebt, gewoon vragen hoor!!

liefs marijke

#3838140 Quote

He meid,

Je mag je echt niet schuldig voelen. Ik heb het hele verhaal in jouw topic gelezen. Jouw vraag was gewoon terecht en waarschijnlijk gesteld uit nieuwsgierigheid.
    Zoiets mag toch gewoon. Sommige dames hebben een reactie gegeven die niet aansloot op jouw vraag.

Er is al een topic over respect.

Meid, geen schuldgevoel he!

Groetjes Linda

#3838141 Quote

Ik ben het eens met   de bovenstaande meiden. Dat had ik ook al eerder geschreven.
    Gewoon lekker blijven schrijven.
    Groetjes Veerle

#3838151 Quote

Voel je absoluut niet schuldig en ga alsjeblieft niet tien keer nadenken voor je een topic plaatst! Er zullen altijd meningsverschillen blijven bestaan, we zijn tenslotte een grote groep met allerlei verschillende soorten moeders!
    Kan me je gevoel wel voorstellen, kreeg ook een paar felle reacties op een topic van mij over laten huilen, terwijl ik het juist zo positief had bedoeld!!

Blijf het maar lekker in de groep gooien!

Groetjes, Karin

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen