Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1058900 Haha Ben Net Gesnapt

• Auteur

Goedemorgen allemaal,

Ja mijn vriend kwam net naar boven, zeg die jij bent gewoon verslaafd aan die site,haha!!!!

Nee hoor zei ik met een staal gezicht hihi!!!

Zo wat ben gewoon nieuwsgierig wat er allemaal op staat, zou ik dan toch verslaafd zijn wat denken jullie???

Kan me ook niks schelen ook, hahaha!!!

Ons meisje is weer ff terug naar bedje was al om 6.00 wakker dus dacht ik ga ik ff op de site is nu toch nog niemand wakker bij ons, maar ja wist ik veel dat mijn vriendje al zo vroeg wakker werd!!!

Ach kan er wel om lachen hihi!!!

Fijne dag allemaal en lekker genieten van dit mooie weertje!!

Liefs Sandy

#3838114 Quote

Haha,

die van mij begint al donker te kijken als ik de computer pak. O… jee, ze is weer de hele avond niet aanspreekbaar. Zeker nu ik msn heb geinstalleerd!

Arme mannen

#3838117 Quote

Hihi, ja went wel voor ze!!!

Maar we gaan ontbijten ga gauw weer eens wat doen hier!!!

Doeegggggggggg sandy

#3838120 Quote

haha

Hier ook geen tijd meer vor films, sex….. hihi

#3838121 Quote

hoi hoi

Hoe bedoel je verslavend
    Als ik mila om 7 uur verzorgd heb ga ik naar beneden maak ontbijtje en ga naar het forum. Toch steeds weer kijken of er reacties zijn of nieuwe topics zijn geopend
    Soms niet bij te houden hihi

Fijne dag voor ieder!
    Wordt weer een mooie dag.

Bye Mo

#3838124 Quote

Jaaa, denk ook wel dat je verslaafd bent hoor!

Ben ik nl. ook  

groetjes mieke

#3838130 Quote

hihih mijn man was hier altijd de pc verslaafde maar hij krijgt nu de kans niet meer hoor.

liefs marijke

#3838145 Quote

Ja, begin ook echt "junkie" gedrag te vertonen, ha, ha.
    Zegt mijn man gisteren: zullen we een film kijken? Ik had eigenlijk geen zin maar ik vond dat ik eens sociaal moest doen, dus vooruit. Film opgezet, vond hem niet zo top, dus toen ben ik een beetje met Christian gaan kroelen op de bank, en toen toch even de laptop erbij om de weerverwachtingen van vandaag te zien… en dan toch ook even kijken wat er op het forum geschreven is… Oh, nou, daar moet ik toch even op reageren… He, dit topic ken ik niet, even snel lezen… En tja: toen zat ik dus gewoon weer te forummen
    Oei, oei, oei….

#3838152 Quote

verslaaft??nee hoor,dat heet ritme!!als boas slaapt gaat mama forummen.als papa thuiskomt zorgt die verder voor boas en ga ik koken.als het eten staat te pruttelen,kan mama net zo goed even forummen(pc staat naast de keuken).als pap csi en ncis kijkt,waar mama niks aan vind gaat ze forummen.
    flauwe opmerkingen als;"ga je weer kari spelen",mogen de pret niet drukken.hoewel dat nu wel over is,sinds ik hem erop gewezen heb dat hij nog niet zo heel lang geleden zelf een van de bijdehandste fanatiekelingen was op het renault19-forum(hij had er zo eentje en was ooit automonteur,dus hij wist t wel te vertellen.)

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen