Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1058902 Voor De Dames Met Een Nick Name

• Auteur

Even naar aanleiding van wat kari hier schreef over opmerkingen van haar man (o… ga je weer kari spelen) mijn man roept iedere keer als ik hem wat laat lezen: "Wat spel je je naam vreemd!"

Hebben jullie mannen ook opmerkingen over jullie namen hier op het forum?

Groetjes Ilona

#3838222 Quote

Mijn vriend lacht me altijd uit. Prupke zit ook in mn e-mail adres, die naam kreeg ik op de middelbare school en Tessa tja das duidelijk. Dus om prupke lacht ie me altijd uit..
    Groetjes Carla

#3838228 Quote

Hallo

Mij noemde ze altijd monique je omdat ik niet zo heel groot ban ( 163)
    Nu heb ik mij weerdje genoemd een gedeelte uit mijn achternaam en je er achter mijn man zegt inderdaad weerdje past bij mij
    Groetjes Monique

#3838271 Quote

Tja alle Irene-achtige opties zaten vol……….snap er niets van want had echt rare combi's ingetyped maar goed….

En waar komt Sisi07 vandaan… Jammer dat Eveline er niet is maar wie heeft zin om te raden? Het heeft iets met mijn dochter te maken…..hihi. Als niemand wil raden geeft niets dan verklap ik het misschien toch nog een keer.

#3838273 Quote

Nee eigenlijk niet ze noemen mij meestal lonkie hihihi dus ach we zijn het gewend

groetjes

#3838280 Quote

hummie komt van hummer. Alle linda dingen waren al in gebruik. Mijn broer heeft een grote hond en die heet hummer.
    vandaar deze naam.

gr linda

#3838317 Quote

Sisi… de werknaam?

#3838328 Quote

UP!

#3838527 Quote

johan, hahaha die leest wel eens wat, maar volgens mij weet ie mijn nickname niet.

Lovely = lief (de eerste indruk die mensen meestal van mij hebben is lief klein meisje)

Rose (afkorting van Rosita en thuis bij m'n ouders noemt iedereen me Rose) ook vind ik de Roos een prachtige bloem)

groetjes Rosita

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen