Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1058903 Voor Suuz82

• Auteur

hoi hoi,

omdat er de laatste paar dagen zoveel negatievetijd hier is wou ik jou even laten weten dat ik jou ''reactie'' op de meeting al weer vergeten ben hoor!
    ik las je berichtje bij valentijszwangere, dus ik wou toch even zeggen   dat je verder niet schuldig of iets dergelijke hoeft te voelen hoor!!

we kunnen het allemaal welleens met elkaar niet eens zijn, maar dan gaan we vrolijk verder!
    ja toch!!

he meid gniet van het mooi weer, en we spreken elkaar wel weer hier op het forum!!

dikke knuffel van Wilma

#3838189 Quote

Hoi

Daarom had ik het daar ook geschreven hihihi…… We hebben allemaal wel eens iets…. Ja de hormonen enz zijn nog steeds heel hoog (tenminste hier nog) en ik ben ook oververmoeid maar goed dat zijn geen excusses hihi….

Dank je wel voor het vergeten en verder hoopte ik ook dat alles weer goed was…
    En voor nog ff een berichtje sturen hier hihiihi.. Erg fijn is dat!!!!

grt suuz mv joshua 8-2-07

#3838191 Quote

oh ja geniet ook eindelijk van het mooie weer! Nu kan het nog zag ik op tv vanaf dinsdag wordt het weer slechter!!!!!

kusjes!

doei

#3838207 Quote

he hoooi,

ja ook hier zijn de hormonen nog welleens dolletjes hahahaha
    daarom reageren we soms denk ik ook nog wel es zo!

nou ja geeft ook niet! als we het dan snel maar weer goed maken met zijn allen!!

heerlijk he dat weer eindelijk, vanavond ga ik lekker stappen met vriendinnen in een plaatsje vlakbij ons,  allemaal bandjes en kermis buitendoor erg leuk!  en morgen en ma lekker bbqen!

he doeg!!

liefs Wilma en Jasmijn 27-01

#3838212 Quote

Leuk!!!!! Zeg ik ga met je mee, hihi grapje…

Ik heb een jip en janneke badje gekocht en ga morgen bij 'oma' badderen met zijn alle, en bbq erna!

nou wel genieten en foto's maken he? we moeten wel gaan winnen een keer !!

grt suuz

#3838214 Quote

hahah ja ik heb al even bedacht wat ik jasmijn ga aantrekken en zal de camera morgen gereed houden voor de fotowedstrijd!! hahahah!

en dan zal ik even winnen met mijn mooie prinses..hihihihih!!!

ja ga allemaal maar mee vanavond…gezellig!!!!!!

liefs Wilma

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen