Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1058904 Birds En Boasapos Sprongetje

• Auteur

ik heb 2 kipjes in de achtertuin lopen en ze liepen tot gisteren in een zelf geknutselde ren.alles wat we over hebben aan eten gaat naar de kippen.de plaatselijke mussenvereniging heeft hier lucht van gekregen en al wekenlang komen hier tientallen mussen meevreten.nu heb ik gisteren een nieuwe,echte kippenren gekocht en n daar kunnen de mussen dus niet in.ik heb wat brood gestrooid en nu krioelt het hier gewoon van de mussen.op de schutting aan beide kanten met zn tienen op een rijtje,op t kippenhok,rollebollend door de tuin,vechtend om een broodkorst.van de honden trekken ze zich niks meer aan en de honden niet van hen.het is dat ze zo schattig zijn,anders was t bijna eng.het begon 2 maanden geleden met 2 koppeltjes met ieder 2 jongen.nu zijn ze niet meer te tellen,maar als ik 25 zeg,ben ik aardig warm.

nou was ik gisteren die ren in elkaar aan het schroeven en boas,die niet de makkelijkste is weer de laatste dagen,lag onder de parasol op t kleed.hij moest erg lachen om het geluid van de electrische schroevendraaier,maar hij sloeg daar een beetje in door.hij ging steeds harder lachen en werd steeds roder.op t laatst als hij weer lachte trok hij een gezicht of hij heel hard aan het huilen was,maar hij lachte nog steeds.uiteindelijk ging hij wel heel hard huilen.echt heel raar.ik las laatst in het boek "oei,ik groei" dat kindjes die in een heftige sprong zitten heel overdreven,aanstellerig kunnen gaan lachen en huilen.ik dacht toen nog:hmm…raar verhaal…
    maar het is dus echt zo.gisteren dus met lachen,wat op t laatst huilen werd en savonds kreeg ik hem maar niet in bed terwijl hij wel moe was.hij krijste op zn aller,allerhardst,met nauwelijks traantjes.hij werd wel rustig als ik over zn rugje wreef,dus dat heb ik toen maar ten einde raad een half uur gedaan.zelfs in zn slaap bleef hij mopperen.snachts om 1 uur ben ik nog even bij hem geweest.hij was heel even wakker geweest en wel weer verder gaan slapen,maar hij lag helemaal dubbelgevouwen met zn kontje tegen het hoofdeind.hij draait nu constant van rug naar buik,buik weer naar rug,met hoofd naar voeteneind,en zo kruipt hij zn hele bed door.hij kan blijkbaar zo wel slapen,maar ik vind t er zo sneu uitzien dus ga hem wel steeds rechtleggen.op zich wel een heel goed teken dat hij dat allemaal doet.nog ff en hij kan kruipen.hopelijk is dan daarmee dit   sprongetje ook weer afgerond.het begint me eerlijk gezegt een beetje te slopen.ik ben erg emotioneel de laatste tijd en als boas gaat huilen moet ik ook bijna,soms helemaal,huilen.en hij huilt nogal snel dus….pfffff
    nog meer kindjes met deze kuren?
    groetjes karin

#3838162 Quote

Hoi Karin,

van het sprongetje heb ik deze keer weer niets gemerkt maar dat gedraai in bed, ik word er gek van. Gisteravond leg ik haar in bed in eens hysterisch gehuil! Ligt ze klem met een been tussen de spijlen, toch maar in een slaapzek, 5 minuten later weer!

Enne huilen wordt hier al snel hysterisch als ik er niet binnen 5 minuten bij ben, maar lachen wat omslaat in huilen ken ik alleen van mezelf. Dat doet ze nog niet, maar ook volwassenen hebben daar wel eens last van.

Enne die musjes, ik weet geen oplossing, maar wat een vrolijke tuin zal jij hebben zeg…

Groetjes Ilona

#3838176 Quote

dus laura is ook een lekker driftkopje hihi.boas ligt idd ook weleens met zn beentje klem tussen de spijlen.vervelend is dat he.
    en die mussen hoeven van mij niet weg hoor.maar ik verbaas me dagelijks over de invasie hier.het is echt standaard 9 uur/half 10 voedertijd.en als ik wat later ben,zitten ze op de schutting te wachten.

#3838177 Quote

haha, een ingebouwd klokje dus!

Tja, Laura is eigenlijk altijd stil en zoet, maar als haar iets niet aanstaat. Van de week was ik in alle staten, ze had amper gegeten, spuugde alles weer uit en wilde in bed niet slapen, maar wel krijsen. Tot ik erachter kwam dat ik Bumba vergeten was mee te geven in bed, hihi.

Groetjes Ilona

#3838178 Quote

ja,ooooo,ilona!!!!hoe kun je bumba nou vergeten?!?!niemand kan toch slapen zonder bumba?.foei toch.

#3838179 Quote

#3838195 Quote

Oh kari,

Wat leuk al die mussen. Hebben wij ook. Je moet uitkijken dat je niet over ze heen loopt. Dat is bij ons dan. Ik vind het wel gezellig al dat gekwetter.
    Gr linda

#3838196 Quote

ik heb de helft van de kudde vast kunnen leggen.het is alleen jammer genoeg niet zo goed te zien in dit formaat.ik weet niet of de foto groter word als je erop klikt?

#3838197 Quote

nee dus
    nouja,kleine toelichting dan maar:
    er zit er 1 voor op de grond,1 in de bloempot,stuk of 4 op t hok,3 op de trap en 3 op de schutting.

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen