Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1058907 Voor Annemiek

• Auteur

Jij bent wel echt moeder overste he!
    Geweldig hoe je alles beschrijft.
    Echt bewondering voor je hoor.

Oh en ook heel veel bewondering voor het feit dat je het thema zo lang voor je kon houden. Je zal wel gek geworden zijn van de dames.
    Ik vond het leuk om olie op het vuur te gooien, want ik ben van nature niet zo nieuwsgierig.

Groetjes Linda

#3838190 Quote

Ik heb inderdaad heeeeeeeeeeeeel lang mijn mond gehouden. Dit omdat ik de sfeer op ons forum belangrijker vind dan het opentrekken van mijn mond. Ik loop hier al een hele poos mee en het was voordurend aan het kriebelen bij me.
    Kijk, van mij mag iedereen hier komen en ik zal ook iedereen met respect behandelen. Maar er zijn dingen die mijn inziens te ver gaan. Waarom zou ik informeren naar iemand die ik persoonlijk niet ken en waar ik ook geen belangstelling voor heb. Een klik met iemand moet van beide kanten komen.

Ach, ik zou hier nog uren over door kunnen gaan, maar dat is niet slim. Dus ik hou er gewoon over op. Dat is het beste.

liefs,

Annemiek

#3838194 Quote

Het ging niet alleen over dan onderwerp hoor.

RESPECT. Vond ik ook een hele mooie tekst.

En al jouw lollige topics. Echt leuk!!!

Soms mag je een mens ook een compliment geven toch?

Bij deze dan.

Gr linda

#3838510 Quote

hoi annemiek

ik sluit me bij linda aan,dat je af en toe iemand een compliment mag geven dus bij deze krijg je ook een compliment van mijn.

ik vind het ook echt mooi om te lezen hoe jij altijd alles zo netjes verwoord.

liefs kim

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen