Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1058916 Dagje Valkenburg

• Auteur

Ik ben een dagje naar Valknburg geweest en heb de kleine toch maar bij oma gelaten… Achteraf maar goed want het was er poepie druk! Smalle stoepjes waar je haast niet met de kinderwagen overheen kan, bultje op bultje af… Ik zag wel veel moeders met kleine kindjes/ baby's en kreeg ik toch wel een beetje heimwee naar mn eigen kleintje….
    Verder was t gezellig, zonnig en vandaag wat spierpijn..
    Groetjes Carla

Ps: toch bedankt voor jullie adviezen…

#3838245 Quote

Hoi Carla,

Fijn dat het een leuke dag is geweest, wel wat minder dat je spierpijn hebt maar ja….gelukkig heb je dan de goeie keuze gemaakt he…..misschien dat je de volgende keer wel met zijn drietjes kunt gaan…gewoon per keer bekijken

Groetjes Monique

#3838247 Quote

leuk dat het zo gezellig was!
    wij gaan volgende week als het nog mooi weer is ook een dagje naar valkenburg!
    doen we elk jaar! ik vindt het er nog steeds geweldig!!

liefs marijke

#3838515 Quote

Fijn dat het zo leuk was. Was ook wel heel lekker weer gisteren. Ik was in A'dam. Bleek daar net de gaypride te zijn. Druk joh. Maar wel gezellig.

#3838581 Quote

Ik vind het altijd grappig om te horen/lezen dat iemand naar Valkenburg gaat. Wij wonen er vlakbij en komen er ook wel eens voor een terrasje en hebben er vrienden wonen, maar ik vraag me altijd af wat 'toeristen' er zo geweldig aan vinden.  Ik zou zelf eerder Maastricht aanraden. Maar ach, terrasje pikken in het zonnetje is overal heerlijk toch?!

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen