Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1058919 Ik Weet Dat Dit Een Forum Is Over Kindjes Maar

• Auteur

Ik heb pas wat te hard geroepen over onze Diesel ( = hond )
    Iemand hier op t forum zei, weet trouwens niet meer wie, dat haar hond flink in de pubertijd was.. Ik stuurde toen dat onze Diesel alleen in t oud papier zat t rommelen en verder niet veel… Nou daar kom ik van terug! Vanmorgen gooi ik de achterdeur open en wat zie ik? 1 groot rampen gebied!!! Planten uit de tuin, kraters in het gras, was dat aan de wasdraad hing lach overal verspreid!! Heerlijk zo'n hond!
    Zo das er weer uit..
    Groetjes Carla

#3838253 Quote

Nou met onze Diesel valt het wel weer mee, maarre dat was ik dus. Ohhhh wat naar zo je huis terugvinden.

#3838261 Quote

IK HEB EEN COCKER SPANIEL VAN BIJNA 6 JAAR OUD.
    SINDS 2 WEKEN POEPT EN PLAST ZE S'NACHTS WEER BINNEN. ZE KRIJGT ZEKER GENOEG AANDACHT EN ZE KAN FEMKE GOED ACCEPTEREN.

HEEFT IEMAND TIPS?

GR LINDA

#3838321 Quote

hoi linda,

ik heb een tjidje geleden iets over honden opvoeden op tv gezien.
    daar had een hond ook zoiets.
    ze doen dat blijkbaar om hun territorium af te bakenen.
    wat werkte bij die hond was hem negeren en als hij naar je toe komt dan pas heel kort aandacht geven en vervolgens weg lopen.
    na een paar dagen dat zo doen ging het beter met die hond.
    tja het tv en ik weet niet of het helpt, ook zo rigoreus om te doen maar ja wie weet helpt het.

succes.

groetjes Miranda

#3838326 Quote

UP!!

#3838416 Quote

Hallo
    Toch is het een prachtige hond om te zien
    1  van mijn honden had ook kuren ,had laatst mijn neefjes te logeren en met mijn eigen kids er bij lekker druk dus die buiten rennen ,voetballen ,spelen en toen had hij in de ren gepoept en gepist en dat doet ie anders echt nooit
    groetjes
    Monique

#3838418 Quote

hallo,
    wij hebben sinds een kleine week een hond hollandse herder.
    heel lief met onze kindjes sloopt niets enz.
    vandaag visite dus ik zeg goed joh ze poept en plast niet in de tuin, was mijn mond nog niet uit wat denk je plast zo van zich af hihi alsof ze het hoorde en mij effe goed voor aap wou zetten.
    zo zie je maar nooit te hard roepen doet ie van mij nooit geld voor kinderen maar ook voor je huisdieren

groetjes,
    marike ian (5jaar) en joany (6 maanden )

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen