Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1058921 Generaties

• Auteur

Hier is er weer 1.. en julie hebben geluk: over 10 minuten oet Tessa de fles en houd ik op met mn onzin…

Tessa is bij mij in de familie het eerste achter kleinkind en meteen de 4e generatie..
    Een tijdje geleden hebben we van ons 4en foto's laten maken en ik heb ze vanmorgen op kunnen halen.. Ze zijn kei leuk geworden!! Ik heb nog wel eenopgezwollen kop op die foto's maar dat maakt Tessa weer helemaal goed..
    Zijn er hier nog meer met een 4e generatie?
    Groetjes Carla

#3838263 Quote

Nee hier helaas ook niet, ik mis het wel ooit hoor, had een sterke band met mijn oma..

#3838266 Quote

Ja hier wel: oma van 78, mama van 46, ik van 25 en dochter van bijna 7mnd.
    Oma (mijn oma) is apetrots (en terecht met zo 'n mooi achterkleinkind!!!!!).

Helaas heeft mijn andere oma haar niet meer mee mogen maken…dat was echt een oma uit duizenden, één en al goedheid. We hadden allemaal gewild dat ze dit nnog mee had gemaakt.

Over een paar weekjes gaan we met z'n drieën een paar nachtjes bij mijn oma logeren (woont in een mooi gebied, kunnen dus lekker veel wandelen). Ze woont nogal ver weg dus we zien haar niet vaak, maar zo kan ze een paar dagen intensief van ons mopje genieten.
    Ze is trouwens echt cool, als ik haar bel is ze er negen van de tien keer niet, altijd druk druk druk met volkdansen, fietsen, Zonnebloem n dat soort dingen. Stoer vind ik dat.

Gr Irene

#3838315 Quote

Ja, aan beide kanten zelfs!
    Mijn oma leeft nog (80, mijn vader 58, ik 28 en Christian 5,5 maand) maar woont ver weg en heeft Parkinson, is bijna doof, slecht ter been, etc. Maar 1 keer per jaar komt ze "op vakantie" bij mijn ouders en dan komt ze op bezoek. Heel toevallig vandaag!! Dus ga zo die generatie foto's maken.
    De oma van mijn man leeft ook nog (84, mijn schoonvader 56, mijn man 30 en Christian…) en die generatie foto is in de kraamweek al gemaakt!
    (en inderdaad: die is ook druk, druk, druk! Als je wilt langskomen, altijd ruim van te voren bellen, want anders is ze op stap! Ik hoop dat ik ook op die manier oud kan worden!)

Groetjes, Karin

#3838329 Quote

UP!!

#3838433 Quote

aan mijn kant hebben we nu ook 4 generaties,maar boas en ik dus met een andere achternaam.boas(6 mnd),ik(30),mn vader(60)en  mijn vaders  vader(90)
    4 generaties teunissen hebben we hopelijk in februari als mn broer papa word en opa nog leeft.
    groetjes karin

#3838434 Quote

heej grappig zie ik nu:0,30,60,90 hihi

#3838441 Quote

ja, nog een!
    we hebben de 4-generatie foto's wel gemaakt maar nog niet gezien.

overgrootoma = 80
    oma = 57
    mama = 30
    Berend = 6 maanden

#3838442 Quote

overgrootoma, heeft iedereen in haar dorp op de hoogte gesteld van de geboorte!! Ze is apetrots. Heel erg leuk.

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen