Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1058922 Jeeeeetje Wat Een Hoop Nieuwe Onderwerpen

• Auteur

Gisterenavond en vandaag was ik er niet.  Mijn hubby wilde een schietspel doen op de laptop. Ik kon naar zolder en daar de pc aanzetten maar dat ging met toch te ver   Ik zal straks eens op mijn gemakje alles gaan doorneuzen. Nouja, behalve de  wat  negatievere items dan, die sla ik wel over   Maar wat een hoop nieuwe onderwerpen ineens! Ik dacht, laat ik er ook maar eentje openen, haha.

Vanmorgen een opblaasbaar badje gekocht, opgepompt, water erin gedaan en toen schoot het me weer in mijn rug   Even op mijn knieen naast het badje met Suze erin, maar het was dus niet zo'n succes. Heb het badje opgeblazen en al in de garage gegooid, dus misschien later deze week nog maar eens. Oh, dat was meer een onderwerp voor het klaagtopic (leuk topic overigens).

groetjes,
    Karin

Oja, Suze heeft jullie ook iets te vertellen (hihi):
    Berichtje van Suze

#3838264 Quote

Femke is ook zo'n kletskop.
    Leuk he.

Gr linda

#3838270 Quote

Onze dochter laat weten aan Suze dat ze het zelf niet beter had kunnen zeggen!

#3838349 Quote

up

#3838372 Quote

hihi suze, daar heb ik het ook altijd over met mijn knuffies!!!

kussie van senna

p.s. misschien kunnen wij een keer samen kletsen…. dat zou gezellig zijn

#3838377 Quote

wij hebben een vlinder van de efteling in de auto hangen bij brian zijn raam,als we dan in de auto zitten,dan blijft die vertellen tegen die vlinder.
    echt leuk is dat,he????

groetjes kim

#3838504 Quote
    quote: rijk reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-08-2007 19:42:16'));

hihi suze, daar heb ik het ook altijd over met mijn knuffies!!!

kussie van senna

p.s. misschien kunnen wij een keer samen kletsen…. dat zou gezellig zijn

Suze vindt dat wel een goed idee, Senna is dan ook   een schatje
    Vandaag heeft Suze een nieuw geluid ontdekt: hele hoge harde gilletjes… echt een meid!

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen