Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1058931 Mensen Die Je Nog Maar Een Paar Keer Hebt Gezien Sinds De Geboorte

• Auteur

Ik baal een beetje dat mensen die zich voor de geboorte  uitgaven als 'beste maten' en 'suikerooms- en tantes', etc. het zo laten afweten. De 'beste vriend' van mijn vriend  heb ik hier alleen maar gezien toen  Joey net geboren was, daarvoor spraken ze ook altijd al af om wat te gaan doen en kwam hij ook al niet binnen en andersom mijn vriend daar ook niet, maar tijdens de zwangerschap wel een paar keer, dus had verwacht dat hij Joey ook wel echt wilde leren kennen…Merk er weinig van, jaaa…als Joey straks oud genoeg is om mee te gaan vissen.
    Mijn vriendin idem, tijdens de zwangerschap  zei ze nog dat ik samen met een andere meid haar 'beste vriendin' (beetje kinderachtig, weet het) ben en ik heb haar hier nu 3 keer even kort gezien. Na de bevalling, maar toen  trok ik het ook niet lang, nog een keer een uurtje en nog een keer dat ze wat langs kwam brengen. Ik ben daar 1 keer geweest.  En ze is mijn buurvrouw (het portiek hiernaast). Is toch niet normaal?!
    Ik had haar vanmiddag een  krabbel via hyves gestuurd, dat ik het knap vond dat ze de Nijmeegs heeft uitgelopen en dat Joey inmiddels ook al loopt. Krijg ik een berichtje terug: 'Zullen we van de week afspreken, want ik mis weer veel te veel…' Djeez, Joey is 7 maanden…ze snapt niet eens dat hij  dan  heus nog niet loopt! Dat bedoel ik dus, denk dat ik deze vriendschap maar laat doodbloeden, ze is ook niet meer wie ze was: heeft een gelovige jongen opgedoken en is opeens zelf ook heel zwaar gelovig (de duivel en genezing door gebed en alles loopt ze te prediken).  
    Nou ja, ik wilde het  gewoon even kwijt..   

#3838356 Quote

up

#3838359 Quote

Ten eerste: wt bedoelen jullie toch steeds met UP? ja ik ben blond….
    Ten 2e: "vrienden" van ons lieten het afweten toen ze hoorde dat ik zwanger was.. Voorheen zagen we mekaar bijna ieder weekend. Hij wil niks van kinderen weten dus….
    Tijdens mijn zwangerschap hebben we ze 2 keer gezien en nu Tessa is geboren ook maar 2 keer.. Wij laten het maar zo en bellen hun ook niet meer op.. Hij zegt trouwens dat wij t dan teveel over Tessa hebben als we bij hun zijn.. Ja duh.. T IS MN KIND SUKKEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Groetjes Carla

#3838360 Quote

Ja hoor, de vader van mijn man, hadden we al niet zoveel contact mee maar hij wilde nu met kleinkind op komst de familiebanden verbeteren. Hij en zijn vriendin zijn in de kraamtijd 1 x geweest en nu bellen ze een keer in de zoveel weken dat ze langs willen komen, om dan vervolgens niet op te komen dagen!!!!
    Nou wij zitten er eerlijk gezegd niet meer zo op te wachten.

Groetjes Monique

#3838361 Quote

Met up plaats je een topic weer bovenaan het forum.

Ik zie mijn vrienden en familie niet zo vaak, mijn moeder zie ik ongeveer 1 keer per maand. Maar ja mijn familie woont allemaal in de randstad.

groetjes Rosita

#3838362 Quote

Dank je Rosita

#3838365 Quote

een vriend van ons die belt alleen nog maar als er iets met zijn pc is. (mijn man maakt hem altijd voor hem) maar hij heeft senna nog niet eens gezien!! en hij is nu al bijna een half jaar!!!
    en laatst belde hij wel weer of mijn man even naar zijn computer wilde komen kijken…. die natuurlijk ja zei omdat hij geen nee kan zeggen…
    normaal ging ik altijd mee als hij daarheen ging voor de pc maar nu heb ik gezegd ga   maar alleen… ik ga er niet meer heen voordat hij senna gezien heeft.
    van mij hoeft het niet meer….. alleen bellen als er iets met zijn pc is….. de losert…..

zo dat is lekker zeg!!!

liefs marijke

#3838454 Quote

OW helaas zo herkenbaar!!

We hebben een aantal goede vrienden die we regelmatig zien, die zijn ook heel betrokken bij zwangerschap en geboorte e.d. maar die hebben al kids of zitten in de planning…
    Maar mijn beste vriendin, die tevens ook nog peettante is zie ik de laatste tijd zooo weinig. Ok, ik weet dat ze een drukke baan heeft (werkt kleine 80uur per week) en heeft weinig tijd over voor leuke dingen, alleen in weekend. Maar sinds een paar maanden heeft ze een nieuwe lover, en die gaat nu voor.
    Ok ik snap het allemaal wel, maar elke keer dat we uberhaubt nog afspreken is het omdat ik bel om iets te doen, vanuit haar heb ik al weken geen initiatief meer gezien. Nu heeft ze 2 weken vakantie en benoemt ze (op een avond waar we gezamelijk met vrienden bij elkaar zitten) wie ze wel allemaal niet moet zien in de vakantie en wordt ik totaal niet in benoemd of benaderd….
    Ik wordt er erg verdrietig van. Ik weet op zich ook wel dat ik haar kan bellen en uitnodigen, maar ik heb daar op dit moment gewoon helemaal geen zin in, ik wil dat het initiatief niet alleen bij mij ligt.
    Ik ben door Kyara en mijn werk gewoon beperkt in dingen die ik kan afspreken en dat weet zij ook. Dus daarom extra jammer dat zij niet het initiatief neemt. Ik bedoeld nu niet dat ik haar meteen als een baksteen laat vallen, daarvoor is ze al te lang mijn beste vriendin…

Maar ik merk wel dat kinderen krijgen toch veel met een relatie kan doen, helaas ook in negatieve zin…..

Liefs Nymue

#3838458 Quote

pffffff waar zal ik eens beginnen…

Maar ik kan me er al niet meer zo over opwinden. Het is jammer, maar nu weet je meteen wie je goede vrienden zijn, toch?
    Je leeft maar een keer en in die tijd steek ik mijn tijd het liefste in echt leuke mensen, en forummen natuurlijk met andere echt leuke mensen

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen