OW helaas zo herkenbaar!!
We hebben een aantal goede vrienden die we regelmatig zien, die zijn ook heel betrokken bij zwangerschap en geboorte e.d. maar die hebben al kids of zitten in de planning…
Maar mijn beste vriendin, die tevens ook nog peettante is zie ik de laatste tijd zooo weinig. Ok, ik weet dat ze een drukke baan heeft (werkt kleine 80uur per week) en heeft weinig tijd over voor leuke dingen, alleen in weekend. Maar sinds een paar maanden heeft ze een nieuwe lover, en die gaat nu voor.
Ok ik snap het allemaal wel, maar elke keer dat we uberhaubt nog afspreken is het omdat ik bel om iets te doen, vanuit haar heb ik al weken geen initiatief meer gezien. Nu heeft ze 2 weken vakantie en benoemt ze (op een avond waar we gezamelijk met vrienden bij elkaar zitten) wie ze wel allemaal niet moet zien in de vakantie en wordt ik totaal niet in benoemd of benaderd….
Ik wordt er erg verdrietig van. Ik weet op zich ook wel dat ik haar kan bellen en uitnodigen, maar ik heb daar op dit moment gewoon helemaal geen zin in, ik wil dat het initiatief niet alleen bij mij ligt.
Ik ben door Kyara en mijn werk gewoon beperkt in dingen die ik kan afspreken en dat weet zij ook. Dus daarom extra jammer dat zij niet het initiatief neemt. Ik bedoeld nu niet dat ik haar meteen als een baksteen laat vallen, daarvoor is ze al te lang mijn beste vriendin…
Maar ik merk wel dat kinderen krijgen toch veel met een relatie kan doen, helaas ook in negatieve zin…..
Liefs Nymue