Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1058933 Volgens Mij Heeft Hij Een Ingebouwde Radar

• Auteur

Hoi Hoi

Ik zit hier met een zoon van bijna 6 maanden die duidelijk last heeft van de sprong… De hele week is bijna een gevecht hem te laten slapen……. Het duurt tussen 1-2 uur voordat hij eindelijk slaapt…. Wel is hij erg moe hoor! Slaapt ook wel bijna elke keer maar wordt steeds wakker… Maar elke keer net als ik mijn labtop op mijn schoot heb! Dus kan ik die weer weg leggen en weer naar hem gaan zuch…… Is zo vermoeiend  deze sprong zeg! Ik denk dat ik een voordeel heb dat hij nog  niet doorsliep want  ik hoorde dat wakker worden voor drinken ook s'nachts bij de sprong hoorde…..  

Sorry moet het ff kwijd hoor want het is niet normaal zeg, is de ene sprong net afgelopen en heb je weer wat ritme wordt het weer  weggeveegt door de volgende sprong…. Deze zou wel 4 weken gaan duren….nou nog  3 dan….. En bij 8 maanden hebben ze er weer  1 ,neeeeeeeeeeeeeeeee ….

grt suuz mv joshua 8-2-07  

#3838374 Quote

hoi suuz
    ik leef met je mee hoor.ik loop ook de hele dag met een brullend kind.niks is goed.vanmiddag ook,doodmoe,maar slapen ho maar.net weer,half slapend de fles leeg gedronken,in diepe slaap in bed gelegd en nu is t weer brullen.als we hem een half uur over zn rugje wrijven slaapt hij wel.dus dat doen we dan maar braaf.ik hoop ook dat dit snel weer over is,zweet zweet…en ik ga bijna meehuilen,zo brult ie.
    groetjes karin

#3838378 Quote

Ik leef met je mee. Gisteravond was Tessa echt aan t krijsen gewoon omdat ze moe was. Was niet stil te krijgen. Op een gegeven moment hebben e haar maar ingebakerd en na 5 minuten viel ze in slaap..
    Groetjes Carla

#3838379 Quote

nou suuz, gewoon niet meer forummen dan he?

#3838381 Quote

idd wat een gehuil he? Als of je hem met een pan op zijn hoofd hebt geslagen….. Dat ook smiddags als je hem ff niet aankijkt ??… Dus constant vermaken…..

grt

#3838382 Quote

Ik forum hoofdzakerlijk als hij slaapt hihi en smorgens kijk ik als we beide aan het eten zijn hihi maar goed is zie de grap erin…..

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen