Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1058934 Een Bijzondere Knuffel

• Auteur

Dinsdag  was ik bij de moeder van een overleden vriend van me. Hij is  6 jaar geleden gestorven toen we met de hele vrienden groep op vakantie waren. Hij was altijd gek van koeien. Alles wat er maar mee te maken kon hebben had hij..  Dinsdag voor t eerst met Tessa naar zijn graf geweest en daarna door naar zijn moeder.. Zij zag Tessa voor t eerst. Toen ik eigenlijk wilde gaan zei zijn moeder: ff wachten, Johan heeft nog iets voor Tessa. ( Johan is overleden vriend ) Toen ze terug kwam had ze een klein knuffel koetje in haar hand en legde het bij Tessa op d'r buikje in de kinderwagen. Tessa begon te glimlachen en zijn moeder en ik hebben er bij staan huilen..
    Dit is wel een heel bijzonder knuffeltje!
    Ik moest hier vanmiddag aan denken toen ik het topic zag staan over de overleden broer van Mo. Net zag ik t koetje liggen en de tranen schoten me weer in de ogen..
    Ik moest dit gewoon even kwijt..
    Groetjes Carla

#3838376 Quote

mooi verhaal…. kreeg er kippenvel van……
    zeker een bijzonder knuffeltje!

liefs marijke

#3838391 Quote

hallo carla,

ik krijg gewoon de rillingen van je verhaal.
    en het is inderdaad een bijzondere knuffel.

liefs kim

#3838455 Quote

Lieve Carla,

Ik lees net jouw bericht, traan loopt over mijn wang…………….
    Wat bijzonder en speciaal ook. Een heel bijzondere knuffel.
    Een goede vriend, wat een gemis ook, veel sterkte.

Liefs Mo

#3838460 Quote

mooi. sterkte.

#3838473 Quote

Wat een mooi verhaal!
    Het zullen nog wel de ex-zwangerschapshormonen zijn, want normaal kan ik dit "droog" lezen, maar nog voordat ik op het einde van je verhaal was liepen de tranen al over mijn wangen…
    Veel liefs,
    Nymue

#3838491 Quote

Mooi hoor!
    Fijn dat je nog contact hebt met zijn moeder.

groetjes,
    Karin

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen