t Onderwerp zegt t al. Tessa is nu bijna 16 weken en zou haar graag in een badje willen laten buiten. Hoe lang mag ik haar daar in laten zitten? Groetjes Carla
ja hoor gewoon doen…. heerlijk toch met dit weer? inderdaad ff goed in de gaten houden of ze niet teveel afkoeld…. senna gaat met dit weer ook lekker buiten in het badje hoor!! niet te lang, maar hij vind het hartstikke leuk!!
Ik zal de zonnebrand ook alvast klaarzetten anders vergeet ik die mee te nemen morgen…. ik ga naar 'oma' die heeft een zwembad in tuin (zo'n grote die je wel kan opbergen in schuur) maar goed die is te koud voor joshua dus ik heb er een van jip en janneke gekocht…
Ik heb ook getwijfeld maar heb nu een badje gekocht en morgen gaan we het zeker proberen, lekker in de schaduw…..met de camera bij de hand natuurlijk…. Jullie ook veel badder plezier!!
Meike is vanmiddag ook even in het badje buiten geweest vond ze prachtig Niet zo lang want ze kan nog niet zelf zitten dus moest ik haar vasthouden zij in badje en ik er naast maar was wel aardig nat van haar gespetter Groetjes Monique