Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1058935 Magkan Ze Nu Al In Een Badje

• Auteur

t Onderwerp zegt t al. Tessa is nu bijna 16 weken en zou haar graag in een badje willen laten buiten. Hoe lang mag ik haar daar in laten zitten?
    Groetjes Carla

#3838387 Quote

ja hoor gewoon doen…. heerlijk toch met   dit weer? inderdaad ff goed in de gaten houden of ze niet teveel afkoeld…. senna gaat met dit weer ook lekker buiten in het badje hoor!! niet te lang, maar hij vind het hartstikke leuk!!

veel badderplezier!!

liefs marijke

#3838388 Quote

oh ja let op de zon! goed insmeren hihi maar goed dat zou je wel weten….

#3838389 Quote

Ja heb de zonnebrand al klaar staan en zelfs t badje al opgeblazen.. Heb er zin in!!

#3838393 Quote

Ik zal de zonnebrand ook alvast klaarzetten anders vergeet ik die mee te nemen morgen…. ik ga naar 'oma' die heeft een zwembad in tuin (zo'n grote die je wel kan opbergen in schuur) maar goed die is te koud voor joshua dus ik heb er een van jip en janneke gekocht…

grt suuz

#3838394 Quote

ik zou ze ook lekker buiten in het badje doen,zeker met dit weer.
    maar inderdaad ff in de gaten houden dat ze niet te veel afkoeld.

veel plezier…
    groetjes kim

#3838408 Quote

Ik heb ook getwijfeld maar heb nu een badje gekocht en morgen gaan we het zeker proberen, lekker in de schaduw…..met de camera bij de hand natuurlijk….
    Jullie ook veel badder plezier!!

Groetjes Monique

#3838412 Quote

Hallo

Meike is vanmiddag ook even in het badje buiten geweest vond ze prachtig
    Niet zo lang want ze kan nog niet zelf zitten dus moest ik haar vasthouden zij in badje en ik er naast maar was wel aardig nat van haar gespetter
    Groetjes Monique

#3838425 Quote

zo gaat dat… ihihih

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen