Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1058936 Ow Wat Ben Ik Slecht

• Auteur

Was net wat aan t neuzen op t forum van najaar 2006 moeders. Staat er een topic van iemand heet ff vergelijken… Zij wast 1 keer in de 2 maanden haar ramen afhankelijk van t weer.. Das 6 keer per jaar!!!!!!!!!!!!!! Mijn ramen worden met een beetje geluk 2 keer per jaar gewassen. Ja ik schaam me dood maar heb daar echt de tijd niet voor!
    Jullie?? Ik ben toch niet de enige hé??? Please, zeg dat t niet zo is…….
    Groetjes Carla

#3838392 Quote

ik kan af en toe echt een poets mien zijn en dan irriteer ik me aan ieder plekje op de ramen.
    laatst zat ik er echt ff doorheen en kwam niet echt aan mijn huishouden toe,toen heeft mijn moeder mijn geholpen en die heeft toen de ramen gezeemd.
    maar ik probeer het zeker 1 keer per maand te doen(maar het lukt echt niet altijd,hoor)

groetjes kim

#3838401 Quote

Mijn man heeft voor de buitenkant een glazenwasser ingehuurd en binnen doet hij het soms….met de nadruk op soms. Ik kan dus echt niet goed ramen wassen, ik krijg altijd strepen.

Groetjes Monique

#3838404 Quote

oh dan ben ik misschien een beetje overdreven…. ik doe ze iedere twee weken……
    hihhi…..

liefs marijke

#3838406 Quote

Ramen wassen hier iedere week. Het is echt een tik van me, net zoals ik beneden elke dag dweil (op de knieen, geen stok om te  dweilen).  De ramen zullen en moeten schoon. Een keer in de maand doe ik ze grondig, dat wil zeggen kozijnen en de rest wat erom heen zit, zoals vensterbanken.  Boven doe ik een keer in de maand. Ook de binnenkant doe ik 1 keer in de maand. Heb alleen een tuindeur en die doe ik elke week. Die handjes van mijn kleine meid (2,5 jaar)

Groetjes annegien

#3838414 Quote

Hallo ik was mij ramen buiten wel 4 keer per jaar en binnen nog minder maar verder ben ik wel erg netjes binnen maar ramen lappen is niet zo mijn favoriet als ik bijna niet meer naar buiten kan kijken denk ik oh zal die ramen een s doen maar stofzuigen daar tegen doe ik wel 2 a 3 keer daags
    Groetjes Monique

#3838420 Quote

doe mijn ramen zo'n 1 keer in de week gewoon omdat ik het leuk vindt .
    stofzuigen is ook zo'n tik net als mijn vloer dwijlen dat doe ik 2 keer per dag en nu niet denken dat het hier echt super schoon is hoor want mijn zoontje van 5 en z'n vriendjes breken zo de tent weer af grrrr.

groetjes,
    marike

#3838422 Quote

ja dat stofzuigen en dweilen weet wat… dat doe ik ook een aantal keer per dag!
    ik heb twee katten en die zijn nu weer zo erg aan het verharen dan moet het wel… en ook al verharen ze niet ik blijf lekker stofzuigen en dweilen hoor!!

#3838501 Quote

wij hebben ook twee katten en inderdaad, marijk,ze zijn weer lekker aan het verharen
    en wij hebben donkere vloerbedekking dus ik moet hier ook 1/2 keer per dag stofzuigen.
    marijke,hoe reageren jouw katten eigenlijk op senna????
    die katten van ons die lopen weg van brian,die willen af en toe wel even komen kijken maar als die geluidjes gaat maken of huilen of hij beweegt ineens dan zijn ze weer een half uur weg,hahahaha

groetjes kim

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen