Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1058940 Help Ik Zit Vast

• Auteur

hallo,
    marijn lag vanavond te slapen, horen we hem ineens keihard gillen.
    ik gauw naar boven lag hij horizontaal in z'n bedje met de beentjes door de spijlen.
    zijn beentjes worden daar te dik voor dus zat hij vast!!
    hij was zo geschrokken hij snikte helemaal.
    we hebben nu het bedje tegen de muur gezet zodat hij dit van die kant niet meer kan doen. nu maar hopen dat hij niet de andere kant ondekt.
    groetjes henny

#3838421 Quote

Ach wat zielig, ik hoop dat hij zich geen pijn heeft gedaan. Emma ligt ook regelmatig met de benen door de spijlen….met behulp van die spijlen kan ze zich lekker afzetten en zo door het hele bed rollen…grappig wel maar het kan dus ook mis gaan..

Groetjes Monique

#3838448 Quote

Hoi! Ik heb van die "spijlenbeschermers" (geen idee hoe dat heet) gekocht bij IKEA. Ideaal, dan kunnen ze er nooit tussen komen zitten.
    Groetjes Sandra.

#3838487 Quote

brian heeft dat ook al een paar keer gehad,dat is dan zo zielig want ze snikken dan helemaal,he???
    ik heb bij babywalz zo'n speciaal kussen daarvoor gekocht.
    die moet je dan aan de binnenkant van zijn bedje vastknopen en dan kan die er niet meer tussen komen.

succes ermee

groetjes kim

#3838537 Quote

Hoi,hoi,

Evi heeft dat ook een keer gehad, toen zat ze ook echt klem. Met als gevolg een blauwe plek. Evi gaat dus niet meer zonder slaapzak in bed. Met slaapzak kan ze niet meer tussen de spijlen komen.

groetjes Sonja

#3838571 Quote

Dat is even schrikken!
    Slaapzakje doet hier ook goed, heb nog nooit meegemaakt. Wel af en toe een armpje, maar dat is alleen als hij al wakker is en ligt te "keten" (zo noem dat dan maar, te brabbelen, te draaien, te friemelen). Dan moet mama hem ook even komen redden.

#3838658 Quote

ja normaal zit marijn ook in een slaapzak maar dat is nu toch echt te warm en marijn is zowiezo erg snel warm dus zit hij niet altijd in een slaapzak.
    groetjes henny

#3838732 Quote

Hier gebeurt dat ook wel eens. Als Yanick ligt te slapen en uit het niks gaat hij ineens heel hard huilen, weten we dat het weer zo ver is. Dan ligt er of een been buitenboord of hij ligt met zijn hoofdje tegen de spijlen. Zielig hoor. Overdag  doen we hem  nooit een slaapzakje aan, misschien wel handig om toch te doen.

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen