Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1058941 Druk Druk Druk

• Auteur

he hoi ik lees vaak mee op het forum maar het is zo veel , en ik heb het zo druk de laatste tijd dat ik dus geen tijd meer heb om te reageren omdat ik eerst zoveel moet lezen snappen jullie het nog  
    Maar ik had even een vraag   mijn milan is 4 maanden geweest en krijgt een fruithapje sinds zondag en dat gaat er aldoor zo lekker in , maar na een half potje wil hij meer , mag dat al wel een heel potje ???????

groetjes mirjam

#3838477 Quote

up

#3838479 Quote

Joey at vaak een heel potje en soms nog wel een fles daar achteraan dus gewoon doen!!!

#3838484 Quote

brian eet de ene keer wel zijn hele potje op en de andere keer ook maar de helft.
    ik geef hem iedere keer zoveel/weinig als hij wilt.

groetjes kim

#3838519 Quote

Ik gaf hem gewoon steeds 2 eetlepels. En met 5 maanden 2 eetlepels groente erbij.
    Nu pas (met 6 maanden) een heel potje. Nu heeft hij ook pas bijvoeding echt nodig.
    Maar je moet gewoon doen waar jij je lekker bij voelt, want jij kent je kleintje het beste.

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen